Tex pensionen bör påverkas, sjukpenninggrundande inkomst medFörmånscyklar är heller inte speciellt förmånliga… är det bruttolöneavdrag påverkar det en rad saker/siffror negativt.
Den är ju inte din förens du själv har köpt ut den. Det brukar man väl kunna göra efter 2 år. Blir ju lite fel att sälja något som du inte äger.Hej jag funderar på ta en förmånscykel genom mitt företag. Jag får inte lån just nu och undrar om jag kan ta en förmånscykel och sälja den direkt och på så vis får pengar?
jag förstår. Det känns lite fel. Dock är jag i behov av pengar och undrade bara om det går att göra så. Jag kommer fortfarande betala och köpa loss. Får ej lån och är i stort behov av pengar. Det hade varit en stor räddning just nu. Vet dock inte hur lätt det är och sälja även till ett vrakpris.Den är ju inte din förens du själv har köpt ut den. Det brukar man väl kunna göra efter 2 år. Blir ju lite fel att sälja något som du inte äger.
jag förstår. Det känns lite fel. Dock är jag i behov av pengar och undrade bara om det går att göra så. Jag kommer fortfarande betala och köpa loss. Får ej lån och är i stort behov av pengar. Det hade varit en stor räddning just nu. Vet dock inte hur lätt det är och sälja även till ett vrakpris.