Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan man hoppas på 5% ränta?

Tänkte betala ner 2 st kreditkort på 80k till 30k tom januari plus amortera Santander från 125k till 95k och casha resten av kreditkorten med sålda aktier och säga upp dem helt. Har då kvar ica 120k med 6% och Santander 95k 9%.

Är det för tidigt att söka samlingslån direkt i februari med bra ränta på 215k med 2 ff (tagna02/28 och 06/12). Åker utomlands mars-april och kan inte signera hemma isf (tex ica) om jag söker senare. Hoppas på ränta runt 5%.

Tillägg,årslön runt 460k

Tänkte betala ner 2 st kreditkort på 80k till 30k tom januari plus amortera Santander från 125k till 95k och casha resten av kreditkorten med sålda aktier och säga upp dem helt. Har då kvar ica 120k med 6% och Santander 95k 9%.

Är det för tidigt att söka samlingslån direkt i februari med bra ränta på 215k med 2 ff (tagna02/28 och 06/12). Åker utomlands mars-april och kan inte signera hemma isf (tex ica) om jag söker senare. Hoppas på ränta runt 5%.

Tillägg,årslön runt 460k
Hur kommer det se mer exakt per kreditkort vid detta tillfälle? Eller ska jag läsa att du inte har några kreditkort alls då?

Hur kommer det se mer exakt per kreditkort vid detta tillfälle? Eller ska jag läsa att du inte har några kreditkort alls då?

Tänkte säga upp korten helt. Eller ica kortet har jag kvar men säger upp kontokrediten där.

Du bör ha en bra chans att få till ett ca 5% vid den tidpunkten. Du är inte med i något fackförbund? De brukar nämlingen ha medlemslån som är fördelaktiga.

Vad har du som deklarerad inkomst för 2017?

Du bör ha en bra chans att få till ett ca 5% vid den tidpunkten. Du är inte med i något fackförbund? De brukar nämlingen ha medlemslån som är fördelaktiga.

Vad har du som deklarerad inkomst för 2017?

460k deklarerat. 2 kreditkort med 40k var fullt utnyttjade men de ska vara nollade i januari och ena krediten ska bort helt åtminstone. Har byggt lite mer än vad jag tänkt och använde av dem som tillfällig lösning för ville inte ta ut från aktierna än. Inte med i nått fackligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp