Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan man få faktura på Apoteket vid skuldsaldo och löneutmätning?

Hej,

Hjälper en äldre släkting som har skuldsaldo hos KFM och därmed löneutmätning.

Hon är i behov av medicin på recept, kan hon använda och ansöka om walley faktura om 14 dagar eller månadsfaktura? Eller går inte det? Tänkte om jag skulle kolla med socialen åt henne annars.

Hej,

Hjälper en äldre släkting som har skuldsaldo hos KFM och därmed löneutmätning.

Hon är i behov av medicin på recept, kan hon använda och ansöka om walley faktura om 14 dagar eller månadsfaktura? Eller går inte det? Tänkte om jag skulle kolla med socialen åt henne annars.
Inte med skuldsaldo. Då är det kört

Du har fel. Det går på Apoteket Hjärtat om man tidigare inte haft skuld hos dem. Jag själv har handlat medicin där med skuldsaldo.
Frågan var om man kunde ta med walley. Inte specefikt hos Apotek hjärtat.
Med walley går det inte.

Om det ska gå med apotek hjärtat är det förutsatt att det redan finns ett befintligt kreditkonto via dem för att utnyttja det

Frågan var om man kunde ta med walley. Inte specefikt hos Apotek hjärtat.
Med walley går det inte.

Om det ska gå med apotek hjärtat är det förutsatt att det redan finns ett befintligt kreditkonto via dem för att utnyttja det

Jag har handlat just med walley och har inte haft någon aktivt kreditkonto där. Det gick inte att handla hos andra apotek men där gick det. Jag har en hög skuldsaldo till och med.

Jag har handlat just med walley och har inte haft någon aktivt kreditkonto där. Det gick inte att handla hos andra apotek men där gick det. Jag har en hög skuldsaldo till och med.
Låter mycket märkligt. Men om du säger så.

Låter mycket märkligt. Men om du säger så.

Ursäkta, det var inte Apoteket hjärtat utan Apoteket.se. Loggade in nu på Walley och såg mina köphistorik. Det var Apoteket.se. men man kunde om jag inte mins fel köpa för max 500 kr på faktura.

Jag kan betala med faktura via payex i de flesta apotek när jag hämtar ut mina mediciner.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp