Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan kfm gå in på kontot och mäta ut lönen ..

Hej alla !

Intrum skickade inkassokrav till mej i måndags och det ska vara betalat 26 /3 för att inte gå vidare till kfm . Om jag inte betalar så rullar det ju på med delgivning , utslag och skuld att betala .
Idag slog det mej … kan kfm gå in på mitt lönekonto den 25 /4 och mäta ut lönen om dom gör en tillgångsutredning vid det datumet? Usch läskigt allt det här , så tacksam om någon vet nåt om sånt här och kan svara . Blir ju orolig och stressad av allt !! Man måste ju betala hyra och annat

//
Månny

Ja det går

Du kommer snart få tips om att stå mitt i natten vid en bankomat och ta ut allt.

Då är det ju ändå ett bra tips så hyran blir betald ! Man tackar för svaret !
Du får alltid behålla till hyran och skulle dem dra för mkt som du egentligen har rätt att behålla får du det tillbaka

Ja det går

Du kommer snart få tips om att stå mitt i natten vid en bankomat och ta

Ja det går

Du kommer snart få tips om att stå mitt i natten vid en bankomat och ta ut allt.
Lasseman, menar du att det är ditt råd att ta ut pengarna eller att andra kommer tipsa om det? Vad är ditt råd? Att ta ut pengar som överstiger förbehållsbeloppet eller bara låta allt vara som det är och ta konsekvenserna?

Lasseman, menar du att det är ditt råd att ta ut pengarna eller att andra kommer tipsa om det? Vad är ditt råd? Att ta ut pengar som överstiger förbehållsbeloppet eller bara låta allt vara som det är och ta konsekvenserna?
Mitt råd är att göra ingenting

Mitt råd är att göra ingenting
Skulle nog inte ta Lassemans råd här då han själv jobbar för kfm. Kfm jobbar med att driva in skulder till borgenärerna, det är deras huvudsakliga intresse. Skulle absolut inte råda dig att göra ingenting. Se till att betala räkningarna och plocka ut allt i kontanter som är över förbehållsbeloppet.

Skulle nog inte ta Lassemans råd här då han själv jobbar för kfm. Kfm jobbar med att driva in skulder till borgenärerna, det är deras huvudsakliga intresse. Skulle absolut inte råda dig att göra ingenting. Se till att betala räkningarna och plocka ut allt i kontanter som är över förbehållsbeloppet.
Eller så låter man dem dra det dem ska så skulden minskar och jobbar mot att betala ner skulden istället för att den ska öka

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp