Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kan jag samla blancolån och sms-lån i bolånet med nuvarande husvärde?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="livrädd" data-source="post: 471195" data-attributes="member: 9377"><p>Tack för ditt väldigt genomtänkta svar jag uppskattar det❤️.</p><p>Vi är inte helt främmande inför tanken med lägenhet men det som skaver är att vi har tre barn hemmavarande, en 4a kostar minst 16000:- på orten vi bor på. Känns som att KFM kanske anser det är för hög kostnad?</p><p>Jag är väldigt orolig för hur livet med utmätning kommer se ut vet ingenting om det och då vi båda pendlar till jobbet känns det som att vi inte ens kommer få behålla bilen då? </p><p>hur tar vi oss till jobbet i en sån situation?</p><p>Jag jobbar 45min bort och med buss hade det tagit minst 2h jag är rädd för att den lilla ”friheten” som vi har trots den stora ekonomiska bördan kommer försvinna med en utmätning?</p><p>Jag vill tänka framåt förhoppningsvis lösa detta fmen just KFM skrämmer mig en aning för jag har inte så bra koll på hur livet är med en utmätning.</p><p>Jobbar även på en personalavdelning där jag hanterar lönerna.. en oro där finns också att det jag byggt upp karriärmässigt rasar pga en utmätning.</p><p>Hur ser livet ut om man säljer huset släpper alla lån och allt landar i en utmätning?</p><p>Får man om man lyckas spara undan en slant åka utomlands?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="livrädd, post: 471195, member: 9377"] Tack för ditt väldigt genomtänkta svar jag uppskattar det❤️. Vi är inte helt främmande inför tanken med lägenhet men det som skaver är att vi har tre barn hemmavarande, en 4a kostar minst 16000:- på orten vi bor på. Känns som att KFM kanske anser det är för hög kostnad? Jag är väldigt orolig för hur livet med utmätning kommer se ut vet ingenting om det och då vi båda pendlar till jobbet känns det som att vi inte ens kommer få behålla bilen då? hur tar vi oss till jobbet i en sån situation? Jag jobbar 45min bort och med buss hade det tagit minst 2h jag är rädd för att den lilla ”friheten” som vi har trots den stora ekonomiska bördan kommer försvinna med en utmätning? Jag vill tänka framåt förhoppningsvis lösa detta fmen just KFM skrämmer mig en aning för jag har inte så bra koll på hur livet är med en utmätning. Jobbar även på en personalavdelning där jag hanterar lönerna.. en oro där finns också att det jag byggt upp karriärmässigt rasar pga en utmätning. Hur ser livet ut om man säljer huset släpper alla lån och allt landar i en utmätning? Får man om man lyckas spara undan en slant åka utomlands? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Kan jag samla blancolån och sms-lån i bolånet med nuvarande husvärde?
Topp