Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kan jag lösa skuldsanering i förtid med engångsbelopp från jobbet?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanA" data-source="post: 471077" data-attributes="member: 4044"><p>Hej!</p><p></p><p>jag har haft skuldsanering i cirka 3,5 år. Gjort cirka 35 inbetalningar med ett totalt värde på 250 000, min totala skuld var 750 000 när jag fick godkänd sanering. Så borde vara runt 500k kvar (jag ska betala 51% av dessa) </p><p></p><p>nu undrar jag, för jag har fått erbjudande från jobbet att bli utköpt med cirka 18 månader. Jag kan få dessa 18 mån utbetala varje månad eller i en engångssumma! Beroende på om jag hittar nytt jobb eller ej.</p><p></p><p>låt oss säga att jag får nytt jobb och får ut 18 x 40k plus lite annan ersättning så är vi uppe runt 800k innan skatt och cirka 600k efter skatt.</p><p></p><p>Skulle det kunna innebära att jag kan betala in dessa 600k direkt till Krf och få skuldsaneringen avslutat/upphävd? Eller skulle jag få betala in allt och få 0kr plan de sista 1,5 åren?</p><p>För jah kan väl inte få betala in mer än vad skulden var 600 k + betalplan på 7k varje månad?</p><p></p><p>? Tänker med ränta så kanske skulden vuxit ngt men frågan är om räntan räknas under dessa 3,5 åren ioch med att jag betalt (borde vart pausad)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanA, post: 471077, member: 4044"] Hej! jag har haft skuldsanering i cirka 3,5 år. Gjort cirka 35 inbetalningar med ett totalt värde på 250 000, min totala skuld var 750 000 när jag fick godkänd sanering. Så borde vara runt 500k kvar (jag ska betala 51% av dessa) nu undrar jag, för jag har fått erbjudande från jobbet att bli utköpt med cirka 18 månader. Jag kan få dessa 18 mån utbetala varje månad eller i en engångssumma! Beroende på om jag hittar nytt jobb eller ej. låt oss säga att jag får nytt jobb och får ut 18 x 40k plus lite annan ersättning så är vi uppe runt 800k innan skatt och cirka 600k efter skatt. Skulle det kunna innebära att jag kan betala in dessa 600k direkt till Krf och få skuldsaneringen avslutat/upphävd? Eller skulle jag få betala in allt och få 0kr plan de sista 1,5 åren? För jah kan väl inte få betala in mer än vad skulden var 600 k + betalplan på 7k varje månad? ? Tänker med ränta så kanske skulden vuxit ngt men frågan är om räntan räknas under dessa 3,5 åren ioch med att jag betalt (borde vart pausad) [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Kan jag lösa skuldsanering i förtid med engångsbelopp från jobbet?
Topp