Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan inte betala hyra

Jag mår så dåligt.
Legat efter med 2 hyror och fått avbetalningsplan på rätt hög summa varje månad 1 år framåt. Nu kan jag återigen inte betala min hyra och är rädd för vad som kommer hända :,( har ingenstans att ta vägen.. någon som vet hur det går till? :(

Senast ändrad:
Jobbig sits..
Hur ser inkomsten ut? Finns det något du kan göra för att öka den?
Första räkningen man betalar bör vara just hyran, de andra brukar inte vara lite noga.

Kontakta alla närstående och förklara din situation. Det kan finnas någon som faktiskt kan hjälpa dig komma på rätt köl.
Hur ser avbetalningsplanen för hyran ut. Har din hyra höjts eller är det separat?
Har du släppt allt annat så du klarar dig ekonomiskt? Du ska först fokusera på hyra, el + mat. Är din inkomst lägre än detta?

Tack för era svar. <3Jag bröt ihop totalt och fick hjälp av en bekant tack och lov. Nu kommer hyran vara prio 1 ALLTID! Lagt in så det dras på morgonen vid nästa lön!

Hyra, el, telefon och bredband alltid betalar man först i den ordningen gjort så sen den dagen då fogden stod vid dörren tänkte inte bli bostadslös. Sen absolut blir de väldigt mycket mindre pengar den dagen då fogden drar exeistens minimum jobbigt men det går att leva så

Kan vara så den ordning med. Men huvudsaken är hyra. Och elen är betald det andra klarar man sig utan med om de skulle skita sig med pengar totalt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp