Kampanj hos SEB 1.29% valfri bindningstid

Hej,

Vill bara tipsa er alla om SEB's kampanj som sträcker sig till 15'e november. Valfri bindningstid 1-10 år med 1.29% ränta. Jag själv flyttar i mitten av nästa år, så hoppas liknande kampanj kommer åter då. Riktigt bra ränta om jag får säga det själv, färdigprutat och klart

Hade lätt valt minst 5 år, kanske 10 år!
Har precis bundit på två år hos Swedbank och fick 1,80.

Hade missat totalt att vi låg å guppa på sbabs 3månaders ränta 1,39 men idag så kunde vi binda om lånen på 1,14 på 4 år, känns väldigt skönt. Men aningen irriterande att jag inte haft koll på detta tidigare..

Jag tror inte det är så mycket att irritera sig för då SBAB sänkte räntan igår, så hade du bundit innan så skulle räntan varit 1,24%. Kanske går jämt ut (eller så har du sparat på det rentav) :)

SBAB har högre ränta på rörligt än bunden efter korrigeringen igår. Tror ni den rörliga räntan kommer följa efter? Binder man 2-3 år får man 1,44 istället för 1,69. Tips och råd om man skall binda mottages gärna. Gör ju ända en skillnad på 500kr i månaden då bolånet är på 3M.

kampanjen verkar vara avslutsd i förtid, känns nu tveksamt om jag får lånet till denna ränta som dom har beviljat, vi skickade in amorteringsunderlaget för ett antal dagar sedan men har inte hört något efter det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp