Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Kalle tog sitt liv, 33 år gammal. Spelberoende
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snickers" data-source="post: 125495" data-attributes="member: 4540"><p><a href="https://www.expressen.se/dinapengar/kalle-tog-livet-av-sig-pa-grund-av-spelmissbruket/" target="_blank">https://www.expressen.se/dinapengar/kalle-tog-livet-av-sig-pa-grund-av-spelmissbruket/</a></p><p></p><p>Undra om han varit aktiv här på lånforum.</p><p>Bra jobbat av psykakuten! Verkligen, puckon!</p><p>Utdrag ur texten: </p><p></p><p>"Familjen larmade polisen som hann fram till Kalles lägenhet i tid. Lättnaden var obeskrivlig när Rosemarie mötte upp sin bror på psykakuten.</p><p></p><p>Men Kalle släpptes redan samma kväll. Då hade han bara några timmar kvar i livet.</p><p>Under natten som Kalle tillbringade hos sin syster berättade han om alla lån han tagit för att bekosta spelandet.</p><p></p><p>– Han sa att låna pengar är som en disktrasa. Det går alltid att vrida lite till för att få ut mer. När du tror att du har vridit ur allt går det lite till. Det går alltid att låna pengar, det är så lätt, sa han. Jag hade ingen koll på den här världen runt sms-lån."</p><p></p><p><span style="font-size: 18px"><strong>”Sa att han ville sova ut”</strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p>Efter att ha ätit ville han lägga sig och Rosemarie bedömde att hennes bror behövde vila.</p><p></p><p>– Jag var bara så lycklig att han levde och var med mig. Han sa att han ville sova ut.</p><p>Tidig julaftonsmorgon hade Kalle stuckit. Skorna stod inte längre i hallen. Polisen kopplades in på nytt – men den här gången var det för sent.</p><p></p><p>Kalle blev bara 33 år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snickers, post: 125495, member: 4540"] [URL]https://www.expressen.se/dinapengar/kalle-tog-livet-av-sig-pa-grund-av-spelmissbruket/[/URL] Undra om han varit aktiv här på lånforum. Bra jobbat av psykakuten! Verkligen, puckon! Utdrag ur texten: "Familjen larmade polisen som hann fram till Kalles lägenhet i tid. Lättnaden var obeskrivlig när Rosemarie mötte upp sin bror på psykakuten. Men Kalle släpptes redan samma kväll. Då hade han bara några timmar kvar i livet. Under natten som Kalle tillbringade hos sin syster berättade han om alla lån han tagit för att bekosta spelandet. – Han sa att låna pengar är som en disktrasa. Det går alltid att vrida lite till för att få ut mer. När du tror att du har vridit ur allt går det lite till. Det går alltid att låna pengar, det är så lätt, sa han. Jag hade ingen koll på den här världen runt sms-lån." [SIZE=5][B]”Sa att han ville sova ut”[/B] [B][/B][/SIZE] Efter att ha ätit ville han lägga sig och Rosemarie bedömde att hennes bror behövde vila. – Jag var bara så lycklig att han levde och var med mig. Han sa att han ville sova ut. Tidig julaftonsmorgon hade Kalle stuckit. Skorna stod inte längre i hallen. Polisen kopplades in på nytt – men den här gången var det för sent. Kalle blev bara 33 år. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Kalle tog sitt liv, 33 år gammal. Spelberoende
Topp