Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Köpa mat på faktura

Hej

Jag skulle behöva köpa mat på faktura.
köp nu och betala sen.
kan inte använda klarna.

Någon som kan tipsa om någon bra sida?

Hur ansöker man om detta? Har försökt läsa mig till men tänker det är enklare att fråga.

Jag gissar att du helt enkelt ansöker i samband med köpet. Du kommer få olika betalalternativ. Så väljer du swedbank pay Blir du godkänd så går köpet igenom annars får du meddelande om att välja ett annat betalsätt

Tyvärr så är väl Klarna typ dom ”enklaste”, så är man rök där så är man rökt överallt?

Kan ha tokfel, men min känsla är sådan.

Mathem kör faktura genom collector har jag för mig.

Varför behöver du köpa mat på faktura den 1:a i månaden? Vet det kan låta hårt men viktigt att fundera över. Faktura skjuter bara upp.

Varför behöver du köpa mat på faktura den 1:a i månaden? Vet det kan låta hårt men viktigt att fundera över. Faktura skjuter bara upp.
Men snälla har du ingen lösning så kommentera inte. Tror du att personen hade frågat här om dom hade ett annat alternativ....

Folk frågar trots att det finns andra alternativ
Ja exakt. Jag själv gjorde så i många år, köpte mat på faktura, sa till min partner att jag betalade med kort (cash) men tog allt på kredit för att få loss pengar till annat (spel, andra lån). Önskar nån hade ruskat om mig tidigare. Nu har jag även den skulden ovanpå allt annat (totalt 60k typ). Tror inte de flesta på detta forum är personer som "kan hantera" fakturaköp över huvud taget. Men vi göder ju Klarna, Qliro m.fl.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp