Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Köp och sälj tråden
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cranved" data-source="post: 306393" data-attributes="member: 4917"><p>Ja, är ju givetvis inte bara en person han lurat här. [USER=6356]@Sissii[/USER] och jag hade en del diskussioner via PM motiverade henne att gå ut med namnet eftersom hon kände att hon inte vill att andra ska drabbas och luras som hon blev lurad så hon valde att skriva ut personens namn, hon var redo gå miste om 1000 sek för att andra inte ska luras, fin person. Samma med Lexoz,</p><p></p><p>Tycker det är tråkigt att man sätter det i system, vet flera som han lurat bl.a. Lexoz som verkar vara hur skön som helst och sket i att be om återbetalning från Nz, men vore Nz88 skön hade han betalat Lexoz tillbaks då han inte heller fick sina airpods.</p><p></p><p>Notera hur min fråga till Nz88 ännu är obesvarad, där jag frågade varför han återbetalar pengarna men inte skickar airpodsen som han hade enligt han till och med kvitto på, vet någon här kopplingen mellan att byta bank och inte kunna skicka ett paket med airpods i? Är sömnlös över den frågan. Uppenbarligen försöker personen endast vinna tid, sätta i system att lura andra, återbetala vissa medans andra får vänta på sina pengar etc.</p><p></p><p>Min uppmaning till Nz var be om ursäkt, sluta sätta i system att lura folk som redan är utsatta på forumet, och om han har problem och därav lurar andra vilket är förekommande när man är desperat så är uppmaningen att han istället söker hjälp och löser det på andra vägar än att luras på ynka 1000 sek här och där, det tjänar man inget på långsiktigt, han drabbas av sitt egna beteende.</p><p></p><p>Förstår heller inte argumentet kring att trådar/inlägg inte kan raderas för att inte lämna tomrum i forumet, det är väldigt normalt på andra forums och funkar hur fint som helst att inlägg/trådar raderas, detta är ett exempel på en tråd som inte bör finnas då den gör mer skada än nytta, när något gör mer skada än nytta är det dags tänka om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cranved, post: 306393, member: 4917"] Ja, är ju givetvis inte bara en person han lurat här. [USER=6356]@Sissii[/USER] och jag hade en del diskussioner via PM motiverade henne att gå ut med namnet eftersom hon kände att hon inte vill att andra ska drabbas och luras som hon blev lurad så hon valde att skriva ut personens namn, hon var redo gå miste om 1000 sek för att andra inte ska luras, fin person. Samma med Lexoz, Tycker det är tråkigt att man sätter det i system, vet flera som han lurat bl.a. Lexoz som verkar vara hur skön som helst och sket i att be om återbetalning från Nz, men vore Nz88 skön hade han betalat Lexoz tillbaks då han inte heller fick sina airpods. Notera hur min fråga till Nz88 ännu är obesvarad, där jag frågade varför han återbetalar pengarna men inte skickar airpodsen som han hade enligt han till och med kvitto på, vet någon här kopplingen mellan att byta bank och inte kunna skicka ett paket med airpods i? Är sömnlös över den frågan. Uppenbarligen försöker personen endast vinna tid, sätta i system att lura andra, återbetala vissa medans andra får vänta på sina pengar etc. Min uppmaning till Nz var be om ursäkt, sluta sätta i system att lura folk som redan är utsatta på forumet, och om han har problem och därav lurar andra vilket är förekommande när man är desperat så är uppmaningen att han istället söker hjälp och löser det på andra vägar än att luras på ynka 1000 sek här och där, det tjänar man inget på långsiktigt, han drabbas av sitt egna beteende. Förstår heller inte argumentet kring att trådar/inlägg inte kan raderas för att inte lämna tomrum i forumet, det är väldigt normalt på andra forums och funkar hur fint som helst att inlägg/trådar raderas, detta är ett exempel på en tråd som inte bör finnas då den gör mer skada än nytta, när något gör mer skada än nytta är det dags tänka om. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Köp och sälj tråden
Topp