Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Känns ändå rätt så skönt !

Är inne på min andra månad av utmätning, det dras 11100 kr från min lön varje månad och 35000 kr kommer komma in från det jag får tillbaka på skatten! Visst hade det varit skönt att få tillbaka så mycket pengar men känns så bra att det går till mina skulder! Jobbigaste nu är alla brev från Kronofogden och alla inkassobrev! Ska försöka ta tag i en ansökan om skuldsanering framöver! Men måste bara landa lite först!

Lycka till med allt...hur mycket har du i skulder om jag får fråga? Hur mycket får du ut i månaden?

Jag har ca 700000 tusen i skulder , får behålla ca 10000 kr

Jag har 700K blanco och 200K snabblån och släppte allt i slutet på januari men fortfarande så är 99% på inkassonivån. Tänker väl när jag fixat jobb att jag troligen kommer att ligga o harva runt 10K till KF i månaden med löneutmätningen. Malaja74 hur lång tid tog det mellans du släppte allt tills du var igång med löneutmätningen? Nyfiken har du fått någon briefing om hur lång tid det skulle ta tills allt var borta med 10K/månaden löneutmätning?

Är 10000kr inkl hyra? Jag bor ju ensam med en son som går i gymnasiet och har 7000kr i hyra..Har du oxå barn hemma?

Är 10000kr inkl hyra? Jag bor ju ensam med en son som går i gymnasiet och har 7000kr i hyra..Har du oxå barn hemma?
Du kan räkna ut vad just du får behålla på kfm sida. Det är ju inte samma för alla utan beror på utgifter osv :)

Jag funderar oxå på vilka räkningar jag ska ta nu :( jag har inte släppt allt på en gång...nu denna månad så måste allt släppas har jag förstått...jag har ju iallafall inte råd att hålla vissa lån ” levande” när löneutmätning sätter igång...Hyra, el, mobilräkning,fackavgift , a-kassa jag tycker visserligen att fackavgiften är dyr men hemförsäkring o andra försäkringar finns i den...så där är jag lite kluven vad som är billigast att teckna egen hemförsäkring eller ej...Nu på Måndag så är det dags för mitt andra besök hos skuldrådgivaren det ska bli skönt att lätta min skuldbörda igen...

Jag bor ju ihop med min man, så hans inkomst räknas med! Har ingen aning om hur lång tid det tar innan jag är skuldfri! Men många av lånen har höga räntor :( Så jag tänker prova att söka skuldsanering framöver! Det tog ca 4 månader från det att jag släppte första skulderna innan löneutmätning kom igång!

Jag försökte gå in o räkna på kfm hemsida men det gick inte få med min son på räkningen :( han är född år 2000 o fyllt 18 år men går i årskurs 1 på gymnasiet så jag får väl vänta o se..men tack för infon ändå :)

Jag försökte gå in o räkna på kfm hemsida men det gick inte få med min son på räkningen :( han är född år 2000 o fyllt 18 år men går i årskurs 1 på gymnasiet så jag får väl vänta o se..men tack för infon ändå :)
Det var konstigt att det inte gick. Jag har också barn i den åldern och de går att få med. Prova igen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp