Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Jojjes väg till att bli skuldfritt med löneutmätningen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jojje2356" data-source="post: 475751" data-attributes="member: 9033"><p>Uppdatering. Ja då har även jag insett att det inte är lönt att kämpa i all oändlighet. Jag fick en burnout i början av månaden och det beror på det konstant jagande efter att behöva betala av skulden. </p><p>dessutom så kommer utmaningen inte in på mitt skuldsaldo i tid. For november så har det fortfarande inte kommit in pengar så skulden ökar rejält. </p><p>Jag har även hela 12 lån så det är in princip omöjligt att betala tillbaka. </p><p>Jag mår fruktansvärt dåligt av detta så bestämde mig för att ansöka om skuldsanering. Min skuld kommer aldrig att försvinna sålänge räntorna bara tickar på. På 1,5 år så har skulden minskat marginellt. </p><p>Om jag ska betala allt tillbaka så kommer det fortfarande ta många år innan jag blir skuldfri och jag måste ligga på 70% på förbehållet för att kunna göra inbetalningar. Alltså inte hållbart. </p><p>Min man har fått nu godkänt på sin skuldsanering så det är rimligt att jag också får. Särskilt efter 2 år av löneutmätning och marginell minskning av skulder. </p><p>Dessutom måste jag tänka på hälsan. I 1,5 år har jag inte kunnat unna mig något, knappt ätit ordentligt eller fått livskvalitet. Jag vill inte hamnar i en djup depression och förlorar jobbet så nu kastar jag in handduken. </p><p>Har försökt verkligen att få ner skulden men jag kommer aldrig att bli skuldfri och behålla hälsan. Det är inte hållbart längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jojje2356, post: 475751, member: 9033"] Uppdatering. Ja då har även jag insett att det inte är lönt att kämpa i all oändlighet. Jag fick en burnout i början av månaden och det beror på det konstant jagande efter att behöva betala av skulden. dessutom så kommer utmaningen inte in på mitt skuldsaldo i tid. For november så har det fortfarande inte kommit in pengar så skulden ökar rejält. Jag har även hela 12 lån så det är in princip omöjligt att betala tillbaka. Jag mår fruktansvärt dåligt av detta så bestämde mig för att ansöka om skuldsanering. Min skuld kommer aldrig att försvinna sålänge räntorna bara tickar på. På 1,5 år så har skulden minskat marginellt. Om jag ska betala allt tillbaka så kommer det fortfarande ta många år innan jag blir skuldfri och jag måste ligga på 70% på förbehållet för att kunna göra inbetalningar. Alltså inte hållbart. Min man har fått nu godkänt på sin skuldsanering så det är rimligt att jag också får. Särskilt efter 2 år av löneutmätning och marginell minskning av skulder. Dessutom måste jag tänka på hälsan. I 1,5 år har jag inte kunnat unna mig något, knappt ätit ordentligt eller fått livskvalitet. Jag vill inte hamnar i en djup depression och förlorar jobbet så nu kastar jag in handduken. Har försökt verkligen att få ner skulden men jag kommer aldrig att bli skuldfri och behålla hälsan. Det är inte hållbart längre. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Jojjes väg till att bli skuldfritt med löneutmätningen
Topp