Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jobba hos myndigheter trots KFM

Hej, sambon har ca: 60 tusen i privatlån och jag har släppt mina denna månad. Kommer till slut att hamna hos KF.(1.3miljoner)
Vet någon om detta påverkar sambons jobbansökan när hon söker jobb hos myndigheter?

Hej, sambon har ca: 60 tusen i privatlån och jag har släppt mina denna månad. Kommer till slut att hamna hos KF.(1.3miljoner)
Vet någon om detta påverkar sambons jobbansökan när hon söker jobb hos myndigheter?
Troligtvis inte, men beror helt på vilka jobb. Du kan ju arbeta på myndighet med ex hög säkerhetsklassning men du kan ju även arbeta på myndighet utan någon alls.

Troligtvis inte, men beror helt på vilka jobb. Du kan ju arbeta på myndighet med ex hög säkerhetsklassning men du kan ju även arbeta på myndighet utan någon alls.
Orolig att mina misstag ska påverka hennes framtid. Man tänker sig tyvärr inte för när man håller på. Så med andra ord, polis, Säpo kan påverka men ex: F-kassan, SCB påverkar ej..?

Som sagt, långt ifrån alla myndighetsjobb innebär någon form av säkerhetsklassning. Det är dessutom så att det finns flera nivåer, det vanligaste är nivå 3 och då tittar man enbart på den sökande. På nivå 2 så tittar man även på sambo/make/maka, men det handlar om tjänster med hög säkerhetsnivå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp