Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobb med oregelbunden lön

Hejsan, skickade in en ansökan om skuldsanering i mitten av mars.
Jag fick besked i början av februari att dom hade gjort en utredning angående löneutmätning men fick beslut om att dom ej kunde dra några pengar då min fru studerar och vi har 3 barn. Vårat förbehållsbelopp låg på ca 34000kr.

Jag har en genomsnittlig inkomst på ca 44000 innan skatt men har senaste månaderna jobbat en del extra samt att mitt Ob tilläg skiftar en del.

Förra månaden fick jag 50000 innan skatt och denna månad kommer det vara ca 60000
Nästa månad ca 50/55000

Min fråga är alltså hur kommer KFM besluta angående min ansökan? Kommer dom gå på det jag skrivit in som genomsnittslön eller kollar dom upp vad jag har tjänat sista månaderna mm?

Vet att man kan få maxbelopp att tjäna när man har löneutmätning men hur fungerar det vid en eventuell sanering?

Kan det sätta käppar i hjulet på något sätt?

Hejsan, skickade in en ansökan om skuldsanering i mitten av mars.
Jag fick besked i början av februari att dom hade gjort en utredning angående löneutmätning men fick beslut om att dom ej kunde dra några pengar då min fru studerar och vi har 3 barn. Vårat förbehållsbelopp låg på ca 34000kr.

Jag har en genomsnittlig inkomst på ca 44000 innan skatt men har senaste månaderna jobbat en del extra samt att mitt Ob tilläg skiftar en del.

Förra månaden fick jag 50000 innan skatt och denna månad kommer det vara ca 60000
Nästa månad ca 50/55000

Min fråga är alltså hur kommer KFM besluta angående min ansökan? Kommer dom gå på det jag skrivit in som genomsnittslön eller kollar dom upp vad jag har tjänat sista månaderna mm?

Vet att man kan få maxbelopp att tjäna när man har löneutmätning men hur fungerar det vid en eventuell sanering?

Kan det sätta käppar i hjulet på något sätt?
Då jag ansökte (o beviljades) så gick KFM på genomsnittslön. Tog årsinkomsten/12.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp