Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag väljer livet!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="leo_nisse1" data-source="post: 436279" data-attributes="member: 11609"><p>Chocken antar jag. Jag förstår det till viss del.. jag ser bara en utväg i detta. Eftersom att jag är redo och har börjat få den hjälp med mitt mående som jag behövt länge.</p><p>Jag får bära skulden för detta nu och jag axlar det självmant men jag vet också att grunden till detta har vi lagt gemensamt genom att aldrig stanna upp, aldrig sökt hjälp, inte tagit varningssignaler på allvar.</p><p></p><p>Jag kan bära skulden 100% för att jag dolt och gjort allt på eget bevåg. Under en period..</p><p>Men ska vi kunna ta oss igenom det tillsammans så måste hon också se sig "besegrad" och faktiskt förstå att allt VI har gjort under 15års tid har lett till detta.</p><p></p><p>Jag har alltid haft ett större grepp om det ekonomiska som varit så kopplat till andra beroenden och sjukdomar. Jag har samtidigt varit så alert och har kunnat se signalerna för att sedan se vad jag kan göra för att det inte ska braka. Den orken har jag inte haft på 3 år. Jag har bara varit i ett överlevnads läge. Jag kan inte gå in djupare i varför och hur. Det är en komplex och lång historia.</p><p></p><p>Jag var när det var som värst för mig beredd att hitta ett sätt att ge min livförsäkring till familjen för det enda som fanns kvar var glädjen som pengar kunna ge. Nu när jag börjat vakna så hatar jag pengar och skadan det har gjort. Jag måste för att kunna överleva hitta tillbaka till livet och mig själv. </p><p></p><p>Jag känner också att det här är det bästa som hänt mig på otroligt lång tid. Jag överlevde och jag vet vad jag vill och vad jag måste igenom för att ni dit. Jag hoppas och ber innerligt att vi går igenom det tillsamans som en slags rehabilitering och kommer ut på andra sidan starkare.</p><p></p><p>Ber om ursäkt om det är lite flummigt skrivet men tankarna bara snurrar. Så det kommer bara ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="leo_nisse1, post: 436279, member: 11609"] Chocken antar jag. Jag förstår det till viss del.. jag ser bara en utväg i detta. Eftersom att jag är redo och har börjat få den hjälp med mitt mående som jag behövt länge. Jag får bära skulden för detta nu och jag axlar det självmant men jag vet också att grunden till detta har vi lagt gemensamt genom att aldrig stanna upp, aldrig sökt hjälp, inte tagit varningssignaler på allvar. Jag kan bära skulden 100% för att jag dolt och gjort allt på eget bevåg. Under en period.. Men ska vi kunna ta oss igenom det tillsammans så måste hon också se sig "besegrad" och faktiskt förstå att allt VI har gjort under 15års tid har lett till detta. Jag har alltid haft ett större grepp om det ekonomiska som varit så kopplat till andra beroenden och sjukdomar. Jag har samtidigt varit så alert och har kunnat se signalerna för att sedan se vad jag kan göra för att det inte ska braka. Den orken har jag inte haft på 3 år. Jag har bara varit i ett överlevnads läge. Jag kan inte gå in djupare i varför och hur. Det är en komplex och lång historia. Jag var när det var som värst för mig beredd att hitta ett sätt att ge min livförsäkring till familjen för det enda som fanns kvar var glädjen som pengar kunna ge. Nu när jag börjat vakna så hatar jag pengar och skadan det har gjort. Jag måste för att kunna överleva hitta tillbaka till livet och mig själv. Jag känner också att det här är det bästa som hänt mig på otroligt lång tid. Jag överlevde och jag vet vad jag vill och vad jag måste igenom för att ni dit. Jag hoppas och ber innerligt att vi går igenom det tillsamans som en slags rehabilitering och kommer ut på andra sidan starkare. Ber om ursäkt om det är lite flummigt skrivet men tankarna bara snurrar. Så det kommer bara ut. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag väljer livet!
Topp