Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag undrar vart vi är på väg? Lite tankar om framtiden
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gnetaren" data-source="post: 98528" data-attributes="member: 4201"><p>Det kanske var dumt att skriva ovan inlägg, men saken är den att det är det här jag ser: En djup och långvarig lågkonjunktur som kommer få 1930 talet att framstå som rena guldrushen.</p><p></p><p>Jag har dock en liten röst i mitt huvud som säger att det här sättet att se på fakta kommer sig av vad jag varit med om de senaste åren och att min hjärna fortfarande är helt inställd på krishantering. Så vad jag har haft nytta av under den här perioden är idag(är skuldfri och blir av med den sista anmärkningen i Januari) en belastning eftersom jag fortsätter leva som om jag har en kris att motverka. </p><p></p><p>Jag tänker mig att är det några som förstår det här med kristänkande och hur en svår situation kan påverka en så är det ni och därför är det också ni som kan tala om för mig om jag ser i syne när jag tittar på framtiden eller om jag har en poäng. (Med andra ord, jag måste fortsätta förberedda mig för /försäkra mig mot en total katastrof eller jag måste jobba på att få bort det här kristänkandet jag har)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gnetaren, post: 98528, member: 4201"] Det kanske var dumt att skriva ovan inlägg, men saken är den att det är det här jag ser: En djup och långvarig lågkonjunktur som kommer få 1930 talet att framstå som rena guldrushen. Jag har dock en liten röst i mitt huvud som säger att det här sättet att se på fakta kommer sig av vad jag varit med om de senaste åren och att min hjärna fortfarande är helt inställd på krishantering. Så vad jag har haft nytta av under den här perioden är idag(är skuldfri och blir av med den sista anmärkningen i Januari) en belastning eftersom jag fortsätter leva som om jag har en kris att motverka. Jag tänker mig att är det några som förstår det här med kristänkande och hur en svår situation kan påverka en så är det ni och därför är det också ni som kan tala om för mig om jag ser i syne när jag tittar på framtiden eller om jag har en poäng. (Med andra ord, jag måste fortsätta förberedda mig för /försäkra mig mot en total katastrof eller jag måste jobba på att få bort det här kristänkandet jag har) [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag undrar vart vi är på väg? Lite tankar om framtiden
Topp