Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag ska släppa allt
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finsliparn" data-source="post: 286487" data-attributes="member: 5082"><p>Jag tycker som nämnt tidigare i tråden att du bör börja med att kontakta kommunens skuld och budgetrådgivare. De har bra koll vad som gäller för skuldsanering men kan också hjälpa dig på vägen oavsett om det är rimligt med ansökan om skuldsanering eller inte.</p><p></p><p>Jag själv är spelmissbrukare på 23 år (likande ålder som dig). Har sedan 18 årsdagen byggt upp hemska lån på drygt en miljon. Ensamstående med 27 500kr i månadslön. När jag kontaktade skuld och budgetrådgivaren i kommunen så ansåg det att det fanns relativt goda chanser för mig att få skuldsanering, då jag skulle gå minus vid löneutmätning rejält (snitträntan var på 12-13% på dryga miljonen). Förutsättningar så klart att jag slutat spela minst 1-2 år först, gärna gått behandling. Och gjort allt jag kan för att betala så gott som möjligt på lånen (jag sålde bostad och flyttade till billigare bostad, förhandlade om räntor , sa upp abonnemang, jobbade extra osv).</p><p></p><p>Detta var för knappt ett år sedan. Min situation har blivit bättre, har lyckas samla nästan alla mina lån till mycket bättre räntor och ekonomin går runt.</p><p></p><p>Det hade för mig varit en enkel väg ut att ta skuldsanering (om jag nu hade fått det). Jag gav järnet istället på att lösa detta själv och det löste sig.</p><p></p><p>Med det sagt, önskar jag dig lycka till oavsett vilken väg du väljer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finsliparn, post: 286487, member: 5082"] Jag tycker som nämnt tidigare i tråden att du bör börja med att kontakta kommunens skuld och budgetrådgivare. De har bra koll vad som gäller för skuldsanering men kan också hjälpa dig på vägen oavsett om det är rimligt med ansökan om skuldsanering eller inte. Jag själv är spelmissbrukare på 23 år (likande ålder som dig). Har sedan 18 årsdagen byggt upp hemska lån på drygt en miljon. Ensamstående med 27 500kr i månadslön. När jag kontaktade skuld och budgetrådgivaren i kommunen så ansåg det att det fanns relativt goda chanser för mig att få skuldsanering, då jag skulle gå minus vid löneutmätning rejält (snitträntan var på 12-13% på dryga miljonen). Förutsättningar så klart att jag slutat spela minst 1-2 år först, gärna gått behandling. Och gjort allt jag kan för att betala så gott som möjligt på lånen (jag sålde bostad och flyttade till billigare bostad, förhandlade om räntor , sa upp abonnemang, jobbade extra osv). Detta var för knappt ett år sedan. Min situation har blivit bättre, har lyckas samla nästan alla mina lån till mycket bättre räntor och ekonomin går runt. Det hade för mig varit en enkel väg ut att ta skuldsanering (om jag nu hade fått det). Jag gav järnet istället på att lösa detta själv och det löste sig. Med det sagt, önskar jag dig lycka till oavsett vilken väg du väljer! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag ska släppa allt
Topp