Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag orkar inte mycket mer..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Laika" data-source="post: 71362" data-attributes="member: 3672"><p>Som du skriver så blir det ju tips åt båda hållen. Det beror helt på situationen tror jag. Men det som Zed skriver att ställa upp alla lån, månadskostnader och räntor så du ser vad du har framför dig. Hur ser läget ut då? Hur stor är din skuldsättning i jämförelse med inkomst? Vad har du över (om du har något över) när alla lån, hyra etc är betalt. Om du behöver jobba extra så måste du besluta om du orkar det. hur mycket och ungefär hur länge måste du i så fall orka med extrajobb ? Jag själv var i en sån situation där skulderna är skyhöga men månadsbetalningar tillsammans med hyra och mat per månad går precis ihop. Hade jag hamnat i en karusell där jag var tvungen att jobba mycket extra eller leta fler lån hade jag nig starkare övervägt kronis. Men nu kämpar jag på eftersom det funkar i min situation. Men du måste känna om det funkar för dig. Finnas många här som har släppt sitt till kronofogden och som beskriver det som räddningen och inte alls så farligt som dom trodde.</p><p></p><p>Och så klart, att du har slutat spela och kämpar för att hålla det är det överlägset viktigaste för att både orka och klara en sån situation!</p><p></p><p>Stort lycka till vilket beslut du än tar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Laika, post: 71362, member: 3672"] Som du skriver så blir det ju tips åt båda hållen. Det beror helt på situationen tror jag. Men det som Zed skriver att ställa upp alla lån, månadskostnader och räntor så du ser vad du har framför dig. Hur ser läget ut då? Hur stor är din skuldsättning i jämförelse med inkomst? Vad har du över (om du har något över) när alla lån, hyra etc är betalt. Om du behöver jobba extra så måste du besluta om du orkar det. hur mycket och ungefär hur länge måste du i så fall orka med extrajobb ? Jag själv var i en sån situation där skulderna är skyhöga men månadsbetalningar tillsammans med hyra och mat per månad går precis ihop. Hade jag hamnat i en karusell där jag var tvungen att jobba mycket extra eller leta fler lån hade jag nig starkare övervägt kronis. Men nu kämpar jag på eftersom det funkar i min situation. Men du måste känna om det funkar för dig. Finnas många här som har släppt sitt till kronofogden och som beskriver det som räddningen och inte alls så farligt som dom trodde. Och så klart, att du har slutat spela och kämpar för att hålla det är det överlägset viktigaste för att både orka och klara en sån situation! Stort lycka till vilket beslut du än tar! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag orkar inte mycket mer..
Topp