Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag orkar inte längre
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annhha" data-source="post: 104851" data-attributes="member: 4186"><p>Första gången jag berättade var när jag hade skulder på drygt en miljon. Om jag ska beskriva reaktionen så var det ren chock men inte ilska utan hur ska vi lösa det här.. Han kontaktade sina barn som då var 22, 24 och 26 år. Jag minns det som det var idag hur min man satt och grät när han talade i telefonen med något av sina barn. Det gjorde så fruktansvärt ont i mig, att jag hade gjort honom så ont. Jag vet att jag har en fantastisk man som också har gått igenom mycket men han har alltid trott att någonstans därinne finns tjejen som han träffade för nio år sedan. Hon som alltid betalade räkningarna i tid, alltid koll på sin ekonomi. Så rätt han hade för efter mitt självmordsförsök så tog jag tag i mitt liv. Först erkänna för sig själv att jag är spelberoende och det kommer jag att vara livet ut men jag kan vara spelfri och det är 0-tolerans som gäller. Inse att du måste säga upp bekantskapen med ditt spelberoende. Lämna ifrån dig ekonomin och att någon närstående har koll på ditt bankkonto, enbart kontanter. Gå på möten på föreningen för spelberoende. Där är det ingen som dömer dig och alla är i samma situation. Det är min räddning för dör får du stöttning, tips och framförallt ta del av dessa människors tragiska livsöden. Alla åldrar, män, kvinnor, dataprogramerare, lärare, bilförsäljare och alla är vi spelberoende som lider ekonomiskt och känslomässigt. Jag räknar dag för dag som jag varit spelfri. Jag började spela då jag var orolig för min son och det slutade med att jag förlorade min son då mitt spelberoende förstörde allt.</p><p>Så snälla du berätta för din man innan du gör det ännu värre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annhha, post: 104851, member: 4186"] Första gången jag berättade var när jag hade skulder på drygt en miljon. Om jag ska beskriva reaktionen så var det ren chock men inte ilska utan hur ska vi lösa det här.. Han kontaktade sina barn som då var 22, 24 och 26 år. Jag minns det som det var idag hur min man satt och grät när han talade i telefonen med något av sina barn. Det gjorde så fruktansvärt ont i mig, att jag hade gjort honom så ont. Jag vet att jag har en fantastisk man som också har gått igenom mycket men han har alltid trott att någonstans därinne finns tjejen som han träffade för nio år sedan. Hon som alltid betalade räkningarna i tid, alltid koll på sin ekonomi. Så rätt han hade för efter mitt självmordsförsök så tog jag tag i mitt liv. Först erkänna för sig själv att jag är spelberoende och det kommer jag att vara livet ut men jag kan vara spelfri och det är 0-tolerans som gäller. Inse att du måste säga upp bekantskapen med ditt spelberoende. Lämna ifrån dig ekonomin och att någon närstående har koll på ditt bankkonto, enbart kontanter. Gå på möten på föreningen för spelberoende. Där är det ingen som dömer dig och alla är i samma situation. Det är min räddning för dör får du stöttning, tips och framförallt ta del av dessa människors tragiska livsöden. Alla åldrar, män, kvinnor, dataprogramerare, lärare, bilförsäljare och alla är vi spelberoende som lider ekonomiskt och känslomässigt. Jag räknar dag för dag som jag varit spelfri. Jag började spela då jag var orolig för min son och det slutade med att jag förlorade min son då mitt spelberoende förstörde allt. Så snälla du berätta för din man innan du gör det ännu värre. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag orkar inte längre
Topp