Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cecilia" data-source="post: 357540" data-attributes="member: 6464"><p>Tycker det på samhällsnivå pratas för lite om detta och det görs för lite för att förebygga psykisk ohälsa. Det är där vi måste börja för att få någon bukt med det. Ta upp det i media. I skolan görs inte mycket alls åt elevers situation och man respekterar inte olikheter. Så det måste upp på samhällsnivå mobbning psyskisk ohälsa osv för att det ska hända något. Där är vi inte alls på långa vägar. Jag är i alla fall glad att jag får hjälp och detta betyder att jag kommer att kunna lösa min situation själv utan att hamna hos kfm, som kanske gjort att jag blev av med mitt jobb och en massa andra tråkigheter. Arbetslivet och skolan respekterar inte att man är annorlunda att man gör misstag osv. Så upp med detta på samhällsnivå om vi kan få dessa problem som mobbning psykisk ohälsa och diskutera det mer i media på nyheter osv. Så kan vi också få det mer accepterat i samhället i stort detta är en samhällsfråga. T ex har vi högsta psyiska ohälsan bland ungdomar i hela Europa och inget görs för att lösa detta och om vi gör något kan vi stoppa pskyisk ohälsa, spelmissbruk drogmissbruk och en massa annat trist det föder med sig när man redan som 12 -13 åring hamnar i deprission och detta kostar samhället massa pengar. Så det är väl bra om ens omgivning respekterar det men vi måste få en lösning på det. </p><p>Jag är i alla fall nöjd att jag som person inte gett upp och att jag fått hjälp och bett om hjälp </p><p>Men skönt för dig att du känner som du gör kring detta själv skulle jag verkligen inte prata om mina lån och ekonomiska bekymmer för hela min omgivning frivilligt för jag vet att det inte skulle tas på rätt sätt tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cecilia, post: 357540, member: 6464"] Tycker det på samhällsnivå pratas för lite om detta och det görs för lite för att förebygga psykisk ohälsa. Det är där vi måste börja för att få någon bukt med det. Ta upp det i media. I skolan görs inte mycket alls åt elevers situation och man respekterar inte olikheter. Så det måste upp på samhällsnivå mobbning psyskisk ohälsa osv för att det ska hända något. Där är vi inte alls på långa vägar. Jag är i alla fall glad att jag får hjälp och detta betyder att jag kommer att kunna lösa min situation själv utan att hamna hos kfm, som kanske gjort att jag blev av med mitt jobb och en massa andra tråkigheter. Arbetslivet och skolan respekterar inte att man är annorlunda att man gör misstag osv. Så upp med detta på samhällsnivå om vi kan få dessa problem som mobbning psykisk ohälsa och diskutera det mer i media på nyheter osv. Så kan vi också få det mer accepterat i samhället i stort detta är en samhällsfråga. T ex har vi högsta psyiska ohälsan bland ungdomar i hela Europa och inget görs för att lösa detta och om vi gör något kan vi stoppa pskyisk ohälsa, spelmissbruk drogmissbruk och en massa annat trist det föder med sig när man redan som 12 -13 åring hamnar i deprission och detta kostar samhället massa pengar. Så det är väl bra om ens omgivning respekterar det men vi måste få en lösning på det. Jag är i alla fall nöjd att jag som person inte gett upp och att jag fått hjälp och bett om hjälp Men skönt för dig att du känner som du gör kring detta själv skulle jag verkligen inte prata om mina lån och ekonomiska bekymmer för hela min omgivning frivilligt för jag vet att det inte skulle tas på rätt sätt tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet
Topp