Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Jag måste få ordning på mitt liv...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="essysnille" data-source="post: 472472" data-attributes="member: 12392"><p>Juste! Jag kom ju också på nu att jag skulle uppdatera lite om hur det går med säljandet när det "drog igång" - och som mitt tidigare inlägg visade har jag "bara" tjänat 2.294kr på försäljning. Mitt mål var ju 10k (inser nu att jag tog i lite, ganska mycket önsketänkande kring det) och jag har ju dessvärre lite grejer som är "värda" lite mer men som inte verkar bli sålt. Så de jag trodde skulle dra in mest pengar - har inte sålt över huvudtaget. Däremot är den summan jag har sålt för från försäljning av kläder (bl.a. på Vinted och Tradera) samt lite böcker och någon lampa.</p><p></p><p>Man får ju dock såklart vara nöjd med det lilla och 2294kr i oktober känns inte alls surt - utan positivt ändå!</p><p></p><p>I november siktar vi på att bli av med mer grejer, har ca 2 kartonger med kläder kvar att lägga ut samt de lite dyrare prylarna som inte sålts ännu. Jag tänker att jag ska försöka sänka lite priser och se om det kan bli sålt ändå, annars är det bara att ta ett nytt rensnings-område här hemma och leta på nya grejer att lägga ut!</p><p></p><p>Här tar jag dock gärna emot tips! Vad har ni sålt? Vilka priser har ni tagit och hur mycket har ni sålt för? Vilka hemsidor säljer ni mest på? Ge mig alla tips ni har! Finns det något de flesta har hemma kanske som man inte använder och som kan generera pengar?</p><p></p><p>Min totala försäljning på Vinted hittills ligger ändå på 7000kr (från start förra året) och min totala försäljning på Tradera ligger på ca 1500kr (från start i september). Så det funkar ju, även om det ibland känns mycket segare än vad jag hoppats på.</p><p></p><p>Tar tacksamt emot tips på försäljningsfronten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="essysnille, post: 472472, member: 12392"] Juste! Jag kom ju också på nu att jag skulle uppdatera lite om hur det går med säljandet när det "drog igång" - och som mitt tidigare inlägg visade har jag "bara" tjänat 2.294kr på försäljning. Mitt mål var ju 10k (inser nu att jag tog i lite, ganska mycket önsketänkande kring det) och jag har ju dessvärre lite grejer som är "värda" lite mer men som inte verkar bli sålt. Så de jag trodde skulle dra in mest pengar - har inte sålt över huvudtaget. Däremot är den summan jag har sålt för från försäljning av kläder (bl.a. på Vinted och Tradera) samt lite böcker och någon lampa. Man får ju dock såklart vara nöjd med det lilla och 2294kr i oktober känns inte alls surt - utan positivt ändå! I november siktar vi på att bli av med mer grejer, har ca 2 kartonger med kläder kvar att lägga ut samt de lite dyrare prylarna som inte sålts ännu. Jag tänker att jag ska försöka sänka lite priser och se om det kan bli sålt ändå, annars är det bara att ta ett nytt rensnings-område här hemma och leta på nya grejer att lägga ut! Här tar jag dock gärna emot tips! Vad har ni sålt? Vilka priser har ni tagit och hur mycket har ni sålt för? Vilka hemsidor säljer ni mest på? Ge mig alla tips ni har! Finns det något de flesta har hemma kanske som man inte använder och som kan generera pengar? Min totala försäljning på Vinted hittills ligger ändå på 7000kr (från start förra året) och min totala försäljning på Tradera ligger på ca 1500kr (från start i september). Så det funkar ju, även om det ibland känns mycket segare än vad jag hoppats på. Tar tacksamt emot tips på försäljningsfronten! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Jag måste få ordning på mitt liv...
Topp