Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag har precis insett hur illa det faktiskt är....
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spelarmedlivet" data-source="post: 78670" data-attributes="member: 3996"><p>"Framtid"</p><p></p><p>För ca 6månader sedan så köpte vi ett radhus i 2,5 miljoners klassen. med en bostadsrättsavgift på 5700kr.</p><p>Min sambo visste om mina betalningsanmärkningar så hennes föräldrar gick in och köpte huset tillsammans med henne.</p><p>Planen är att jag ska lyckas köpa ut dom så fort mina betalningsanmärkningar försvinner... (frågan är om banken kommer godkänna mig dock..?)</p><p></p><p>Jag har läst mycket om betalningsanmärkningar, men det är en sak jag inte förstår...</p><p>Tydligen så kan man få en (1) betalningsanmärkning sekretessbelagd under vissa förutsättningar, någon som har lyckts med detta och kan förklara mer?</p><p></p><p>I dagsläget har jag ingen annan plan än att sluta SPELA! och på så vis överleva fram tills anmärkningarna försvinner och eventuellt lyckas ta ett samlingslån för att få ner mina kostnader. </p><p></p><p>Det som gör mest ont är att veta hur bra vi hade kunnat ha de om jag inte hade varit så J**** trög... </p><p>Min sambo har en inkomst på 29000/mån (när hon inte är mammaledig) och förutom huslånet, 0kr i lån.</p><p>Jag 50000/mån.. </p><p></p><p>Vi hade kunnat ha det hur bra som helst, men nej....</p><p></p><p></p><p>Sorry... för min ostrukturerade inlägg... jag behöver bara skriva av mig för jag mår så jävla dåligt just nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spelarmedlivet, post: 78670, member: 3996"] "Framtid" För ca 6månader sedan så köpte vi ett radhus i 2,5 miljoners klassen. med en bostadsrättsavgift på 5700kr. Min sambo visste om mina betalningsanmärkningar så hennes föräldrar gick in och köpte huset tillsammans med henne. Planen är att jag ska lyckas köpa ut dom så fort mina betalningsanmärkningar försvinner... (frågan är om banken kommer godkänna mig dock..?) Jag har läst mycket om betalningsanmärkningar, men det är en sak jag inte förstår... Tydligen så kan man få en (1) betalningsanmärkning sekretessbelagd under vissa förutsättningar, någon som har lyckts med detta och kan förklara mer? I dagsläget har jag ingen annan plan än att sluta SPELA! och på så vis överleva fram tills anmärkningarna försvinner och eventuellt lyckas ta ett samlingslån för att få ner mina kostnader. Det som gör mest ont är att veta hur bra vi hade kunnat ha de om jag inte hade varit så J**** trög... Min sambo har en inkomst på 29000/mån (när hon inte är mammaledig) och förutom huslånet, 0kr i lån. Jag 50000/mån.. Vi hade kunnat ha det hur bra som helst, men nej.... Sorry... för min ostrukturerade inlägg... jag behöver bara skriva av mig för jag mår så jävla dåligt just nu... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag har precis insett hur illa det faktiskt är....
Topp