Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag har ljugit och undanhållit mina skulder för min man!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Minväg" data-source="post: 381073" data-attributes="member: 6804"><p>Oj… ord för ord hade det här kunnat vara mig och min sambo. Det finns så mycket jag vill säga dig så vet inte vart jag ska börja. Men först och främst DU är värd att leva DITT liv som du VILL. 1a sluta anpassa dig efter honom. Du är en vuxen människa som gör vad du vill för dina egna pengar. Att han trycker ned dig för detta visar bara till varför du inte velat berätta något. Han hjärntvättar dig genom att göra detta till en stor grej. Det är inte hela världen. Och han använder vidriga härskartekniker. Han behöver jobba på sig själv och Du kommer aldrig att kunna läka honom. Så snälla för din egen skull. Jobba du på dig själv och att hitta din styrka i att du är en egen människa som tar egna beslut som inte är upp till någon annan att dömma.</p><p>Min största styrka efter vårt ”scenario” som var ganska exakt likadant var när jag insåg att vi ”behöver” inte vara med varandra. Om vi ska vara det så är det för att vi vill det. För mig var det ett uppvak ifrån invanda mönster och trauma respons. ”Jag är vuxen och gör vad jag vill och vad som jag tror på och får mig och mina barn lyckliga. Om någon ska vara med på den resan ska dom förtjäna det och framför allt vilja det(inte för att man ”bör” vara ihop)”.</p><p>Rörigt inlägg kanske men fråga vad du vill för vi tog oss igenom en likadan situation och det var precis det som behövdes. Annars hade våra mönster suttit kvar än idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minväg, post: 381073, member: 6804"] Oj… ord för ord hade det här kunnat vara mig och min sambo. Det finns så mycket jag vill säga dig så vet inte vart jag ska börja. Men först och främst DU är värd att leva DITT liv som du VILL. 1a sluta anpassa dig efter honom. Du är en vuxen människa som gör vad du vill för dina egna pengar. Att han trycker ned dig för detta visar bara till varför du inte velat berätta något. Han hjärntvättar dig genom att göra detta till en stor grej. Det är inte hela världen. Och han använder vidriga härskartekniker. Han behöver jobba på sig själv och Du kommer aldrig att kunna läka honom. Så snälla för din egen skull. Jobba du på dig själv och att hitta din styrka i att du är en egen människa som tar egna beslut som inte är upp till någon annan att dömma. Min största styrka efter vårt ”scenario” som var ganska exakt likadant var när jag insåg att vi ”behöver” inte vara med varandra. Om vi ska vara det så är det för att vi vill det. För mig var det ett uppvak ifrån invanda mönster och trauma respons. ”Jag är vuxen och gör vad jag vill och vad som jag tror på och får mig och mina barn lyckliga. Om någon ska vara med på den resan ska dom förtjäna det och framför allt vilja det(inte för att man ”bör” vara ihop)”. Rörigt inlägg kanske men fråga vad du vill för vi tog oss igenom en likadan situation och det var precis det som behövdes. Annars hade våra mönster suttit kvar än idag. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag har ljugit och undanhållit mina skulder för min man!
Topp