Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag har ljugit och undanhållit mina skulder för min man!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Misslyckad" data-source="post: 380676" data-attributes="member: 8860"><p>Jag vet mycket riktigt vad jag vill göra av situationen det kan jag lova er.</p><p>Detta ska jag fixa på bästa sätt och aldrig utsätta mig för detta igen. Som sagt för första gången i mitt liv gjorde jag en kalkyl över min ekonomi. Specade upp alla skulder som nu är betalda sen en månad tillbaka. Lagt upp flera överföringar till att spara. Lagt upp en plan på att återbetala lånet och alla räkningar gemensamma samt egna vilket inte är många nu sen samlingslånet samt vad som är kvar att leva på. Samt barnens barnbidrag in på deras konto som jag använder vid nödvändiga kostnader till saker de behöver. Har ett gemensamt till båda sen överför jag månadspeng, resterande har jag till diverse saker de behöver vid behov annars sparas pengarna där. Och denna planen kommer följas. Spärrat mig från alla krediter och kommer aldrig mer ta något mer på faktura eller konto. Börjat sälja av en massa onödigt jag har samt lagt det på ett konto som sparas till att betala av lånet. Jag behöver inte shoppa för jag har saker så det skriker om det. Kläder har jag i massor och skor ska vi inte ens tala om. Detta är min plan och det är det enda i mitt liv som känns bra. Sen att jag känner en enorm skuld det kan jag tyvärr inte bara vifta bort. Jag mår inte bra av detta och jag måste få känna allt detta för att kunna resa mig upp. Vilket jag vet att jag kommer göra men det kommer ta tid. Så att allt detta jag skriver med vad jag har gjort ovan har jag aldrig gjort under mina 8 år. Det är mitt stora steg mot en stor förändring! Men jag saknar stödet från min man. Jag känner mig straffad och han känner ett tomt håll samt enormt sviken. Jag vill inget annat än att vi ska ta oss igenom detta men jag antar att jag får ge honom tid att tänka och hoppas på att han kommer vilja söka hjälp med mig så att vi åtminstone ger det en chans att kämpa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Misslyckad, post: 380676, member: 8860"] Jag vet mycket riktigt vad jag vill göra av situationen det kan jag lova er. Detta ska jag fixa på bästa sätt och aldrig utsätta mig för detta igen. Som sagt för första gången i mitt liv gjorde jag en kalkyl över min ekonomi. Specade upp alla skulder som nu är betalda sen en månad tillbaka. Lagt upp flera överföringar till att spara. Lagt upp en plan på att återbetala lånet och alla räkningar gemensamma samt egna vilket inte är många nu sen samlingslånet samt vad som är kvar att leva på. Samt barnens barnbidrag in på deras konto som jag använder vid nödvändiga kostnader till saker de behöver. Har ett gemensamt till båda sen överför jag månadspeng, resterande har jag till diverse saker de behöver vid behov annars sparas pengarna där. Och denna planen kommer följas. Spärrat mig från alla krediter och kommer aldrig mer ta något mer på faktura eller konto. Börjat sälja av en massa onödigt jag har samt lagt det på ett konto som sparas till att betala av lånet. Jag behöver inte shoppa för jag har saker så det skriker om det. Kläder har jag i massor och skor ska vi inte ens tala om. Detta är min plan och det är det enda i mitt liv som känns bra. Sen att jag känner en enorm skuld det kan jag tyvärr inte bara vifta bort. Jag mår inte bra av detta och jag måste få känna allt detta för att kunna resa mig upp. Vilket jag vet att jag kommer göra men det kommer ta tid. Så att allt detta jag skriver med vad jag har gjort ovan har jag aldrig gjort under mina 8 år. Det är mitt stora steg mot en stor förändring! Men jag saknar stödet från min man. Jag känner mig straffad och han känner ett tomt håll samt enormt sviken. Jag vill inget annat än att vi ska ta oss igenom detta men jag antar att jag får ge honom tid att tänka och hoppas på att han kommer vilja söka hjälp med mig så att vi åtminstone ger det en chans att kämpa. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Jag har ljugit och undanhållit mina skulder för min man!
Topp