Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Jag har ansökt om skuldsanering!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Milou" data-source="post: 431036" data-attributes="member: 5269"><p>Sökte sanering 19/2.</p><p>Samtalet kom den 10/9 och var på 33 minuter, det var lite tillägg från min sida, då jag kommer att bli sambo från 1/11, så de ville ju ha med min blivande sambos inkomster med mera. den 11/9 fick jag inledande på Kivra. En preliminär betalningsplan från nästa månad på lite över 3000 kr per månad. </p><p></p><p>Vad jag tycker är konstigt är att de inte räknar med min blivande sambos utmätning av lön, då det ändå påverkar hans ekonomi, då den blir mindre än vad de räknar med att han kan vara med och betala på hyra med mera.</p><p>Men men, jag är glad det är på rätt väg. Dock sitter man ju nu och oroar sig över att det ska gå hela vägen. Sedan är jag orolig även att den där ARS ska komma igen.. Hade tyvärr lån hos honom som gick till KFM. Grejen är att han 2017 blev betald hela skulden, ( var på 5000 från börja, totalt fick han 60 000) då jag lyckades betala av alla skulder. Men senare flera år efter hamnade jag dessvärre hos KFM igen och tror ni inte den jäkeln försökte att få betalt igen, via ett nytt företag vid namn C Information AB. KFM hade inte kvar att det var betalt, (vilket är dumt att de inte sparar sådan info) men jag hade en massa papper hemma, som tur var, att det var det, så skickade in det till dem, som meddelade C Information AB att den var betald och då drog de tillbaka det. Men, sett att han även försöker med överklagan på folk som söker skusan? </p><p></p><p>Läst hela denna tråd och andra, och kan verkligen han, eller andra, överklaga, om de inte ens kommer in under inledande med att jag har en skuld hos dem? Eller står det fritt vem som helst att göra en överklagan under de där 3 veckorna innan laga kraft?</p><p></p><p>Blir ett gäng nervösa veckor nu från inledande till om det blir beslut. 6-7 veckor stod det i beslutet att det ska ta. Sen OM det blir, så är ju nästa nervösa sak att det ska träda i kraft.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Milou, post: 431036, member: 5269"] Sökte sanering 19/2. Samtalet kom den 10/9 och var på 33 minuter, det var lite tillägg från min sida, då jag kommer att bli sambo från 1/11, så de ville ju ha med min blivande sambos inkomster med mera. den 11/9 fick jag inledande på Kivra. En preliminär betalningsplan från nästa månad på lite över 3000 kr per månad. Vad jag tycker är konstigt är att de inte räknar med min blivande sambos utmätning av lön, då det ändå påverkar hans ekonomi, då den blir mindre än vad de räknar med att han kan vara med och betala på hyra med mera. Men men, jag är glad det är på rätt väg. Dock sitter man ju nu och oroar sig över att det ska gå hela vägen. Sedan är jag orolig även att den där ARS ska komma igen.. Hade tyvärr lån hos honom som gick till KFM. Grejen är att han 2017 blev betald hela skulden, ( var på 5000 från börja, totalt fick han 60 000) då jag lyckades betala av alla skulder. Men senare flera år efter hamnade jag dessvärre hos KFM igen och tror ni inte den jäkeln försökte att få betalt igen, via ett nytt företag vid namn C Information AB. KFM hade inte kvar att det var betalt, (vilket är dumt att de inte sparar sådan info) men jag hade en massa papper hemma, som tur var, att det var det, så skickade in det till dem, som meddelade C Information AB att den var betald och då drog de tillbaka det. Men, sett att han även försöker med överklagan på folk som söker skusan? Läst hela denna tråd och andra, och kan verkligen han, eller andra, överklaga, om de inte ens kommer in under inledande med att jag har en skuld hos dem? Eller står det fritt vem som helst att göra en överklagan under de där 3 veckorna innan laga kraft? Blir ett gäng nervösa veckor nu från inledande till om det blir beslut. 6-7 veckor stod det i beslutet att det ska ta. Sen OM det blir, så är ju nästa nervösa sak att det ska träda i kraft. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Jag har ansökt om skuldsanering!
Topp