Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka på skatten - få mer pengar varje månad?

Har funderingar på att ansöka om jämkning på skatten.
Har loggat in på skatteverket och börjat, men jag är osäker på vad jag behöver fylla i?
Hur vet ni som gjort det vad ni fyller i?
Vad jag kommer tjäna resten av året kan jag räkna ut , men allt annat?

Behöver jag kontakta min arbetsgivare / löneavdelningen, eller sköter skatteverket allt?

Är det någon vänlig själ som har möjlighet att slänga ihop en guide på dagisnivå så man förstår ?

Kan hjälpa dig :) har själv jämkat två gånger nu :) skickat pm !

Förlåt att jag snor tråden lite, men går också i funderingarna att jämka. :oops:
När man fyller i inkomster ska man ju även fylla i kommande inkomster för resterande månader av året. Hur gör man om man har oregelbunden inkomst? (Olika lön varje månad beroende på OB-tillägg).
Ska man räkna med CSN lån och bidrag?

Förlåt att jag snor tråden lite, men går också i funderingarna att jämka. :oops:
När man fyller i inkomster ska man ju även fylla i kommande inkomster för resterande månader av året. Hur gör man om man har oregelbunden inkomst? (Olika lön varje månad beroende på OB-tillägg).

Skulle ringa skatteverket för rådgivning de har bra support. Men kan tänka mig att inkomst man inte skattar för inte ska vara med, för det handlar om en lägre skatt ska dras från utbetalningarna, så bör endast gälla lön.

Du ska uppskatta din lön inkl alla tillägg som tex ob eller övertid.
Du ska inte räkna med csn

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp