Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Intrum påstås ansöka om rekonstruktion

Intrum göra nyemission: aktieägarna kommer inte bli glada över det kan jag lova.

Vad innebär det för oss med skulder och avbetalning hos Intrum?

Vad innebär det för oss med skulder och avbetalning hos Intrum?
Spontant innebär det ingenting.
Framöver kan det möjligt innebära lite mer offensiv handläggning, inte gå med på orimligt långa avbetalningsplaner osv

Spontant innebär det ingenting.
Framöver kan det möjligt innebära lite mer offensiv handläggning, inte gå med på orimligt långa avbetalningsplaner osv

Vi har två skulder där, båda ingår i min sanering i Norge men dom är även i Sverige som min fru betalar på. 3000 kr i månaden på varje skuld. Avbetalningstid tio-tolv år.
Skuld 1. 216.000 kr
Skuld 2. 354.000 kr

Vi har två skulder där, båda ingår i min sanering i Norge men dom är även i Sverige som min fru betalar på. 3000 kr i månaden på varje skuld. Avbetalningstid tio-tolv år.
Skuld 1. 216.000 kr
Skuld 2. 354.000 kr

Det lät lite länge överhuvudtaget det.

Det lät lite länge överhuvudtaget det.

Lite är svårt när jag har skuldsanering och betalar 10.192 kr i månaden och vi har 9.000 kr kvar efter alla räkningar som ska täcka diesel för mig fram och tillbaka till jobbet 3500-4000 kr i månaden plus mat.

Han vi pratade med på Intrum och gjorde upp avbetalningsplan med, han var jättetrevlig och tillmötesgående.

Lite är svårt när jag har skuldsanering och betalar 10.192 kr i månaden och vi har 9.000 kr kvar efter alla räkningar som ska täcka diesel för mig fram och tillbaka till jobbet 3500-4000 kr i månaden plus mat.

Han vi pratade med på Intrum och gjorde upp avbetalningsplan med, han var jättetrevlig och tillmötesgående.
Ok, det länge ändå

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp