Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Intrum Justitia klantat sig

Jag hade en skuld hos Intrum Justitia som jag fullbetalde 151228. Ändå fick jag utslag av Kfm 160113. Jag skickade då ett mail och undra om jag missat något eller vad som händer?
Idag nästan 2 veckor efter fick jag ett skriftligt svar hem.

Underrättelse om felaktig notering av betalningsförsummelse.
Nämnda ansökan/utslag/upplysning har tillkommit genom missförstånd förbiseende däri att målnr, utslagsnr, är fullbetalt 151228 innan utslag och noteringar bör därför utgå/ej inflyta i kreditupplysningsregister. Dementi skall även ske i eventuella publikationer.

Dom gör mig gråhårig! Får dom göra precis som dom vill? När försvinner min anmärkning gällande detta? Jag orkar fasen inte mer :(

Jag bestrider ALLTID ärenden hos kronofogden, även sådana som jag ska betala eftersom då vet jag att det inte kommer bli någon anmärkning pga. slarv.

Ja jag e ju inte så haj på allt sånt där tyvärr. Känns som ett heltidsjobb och man har massor att lära sig i denna situation man är i. Just nu känns de som jag vill släppa alla mina skulder utom huslånet till kfm. Känns som löneutmätning skulle göra nerverna lugnare. Skulle handla om ca 150.000. Då skulle man iaf se ett slut på eländet...

Du bör ha en anmärkning nu, i några veckor eller så innan det hinner korrigeras.. Ta och släpp allt då, så slipper du engagera dig flera dagar varje månad för att få allt att funka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp