Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Intrum återkalla Bf

Hej! Blev sen in med min betalning till intrum denna månaden och försökte betala den 14e men de hade stängt fram till den 19e så loggade in på deras site då och swishade direkt som de öppnat. Igår fick jag brev om att det ansökt om BF hos kronofogden den 19e (samma dag som jag betalade) och att jag nu måste betala hela skulden för att den ska återkallas..
Har givetvis kontaktat dem och även skickat skärmdump på swishen när den gjordes, och frågat om de kan göra något för att återkalla det utan att driva in hela skulden..

Min fråga är om någon någon gång fått intrum att återkalla ett ärende mot att man exempelvis betalar de extra avgifterna? Eller är det så kört som de känns.. ?

Det har jag lyckats med. Men ring till dem!

Hej! Blev sen in med min betalning till intrum denna månaden och försökte betala den 14e men de hade stängt fram till den 19e så loggade in på deras site då och swishade direkt som de öppnat. Igår fick jag brev om att det ansökt om BF hos kronofogden den 19e (samma dag som jag betalade) och att jag nu måste betala hela skulden för att den ska återkallas..
Har givetvis kontaktat dem och även skickat skärmdump på swishen när den gjordes, och frågat om de kan göra något för att återkalla det utan att driva in hela skulden..

Min fråga är om någon någon gång fått intrum att återkalla ett ärende mot att man exempelvis betalar de extra avgifterna? Eller är det så kört som de känns.. ?
Hej, det enda du behöver egentligen göra är att betala det resterande kostnaderna som tillkommit för att återkalla och avsluta ditt ärende :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp