Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inlede skuldsanering löneutmätning

Jag fick mängder men telefonsamtal från min handläggare .. och även 16 kompletterande frågor som tog 1 vecka att svara på . Då var man inte fräck ska jag säga . Men jag överlevde det också och i maj har jag passerat 1 år med skuldsanering .” Bara ” 4 år kvar … ibland undrar jag hur jag ska ta mej igenom alla dessa år men det har ju gått bra hela detta 1a år .
Hej.
Kan du berätta lite mer? Varför fick du sa många samtal och så många frågor? Hur lång tid efter inledde var det? Var det innan förslaget om betalplan eller efter?
Behövde du skicka in lönspec eller hyreskontrakt eller liknande? Och hur lång tid tog det för dig från inledde till slutlig beslut?

Hej igen.
Ni som ha skuldsanering. Har ni fått flera samtal från handläggare? Menar efter ni fick inledde? Behövde ni komplettera något? Skicka in lönspec eller annat?
Finns det någon som har fått avslag efter inledde? Min handläggare så att jag måste svara alla gånger i fall hon ringer, jag fick spara hennes nummer, men det är helt tyst än så länge.
Nej, efter inledande har det mest varit jag som kontaktat då jag haft frågor.
Min handläggare har ringt mig 1 gång tror jag..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp