Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Inledande
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kobalamin" data-source="post: 433447" data-attributes="member: 4607"><p>Tjo, fick ett trevligt samtal idag ifrån kronofogden gällande skuldsanering, besvarade några frågor sedan skulle dom höra av sig. En timme sedan fick jag på kivra att jag fått inledande.</p><p></p><p>"Det här är ett beslut på vägen till en skuldsanering, vi ska nu utreda din ansökan m.m."</p><p></p><p>Sen under står det "av beslutet nedan framgår om du ska börja betala redan nu eller inte"</p><p></p><p>"Beslut : Kronofogdemyndigheten beslutar att inleda skuldsanering."</p><p>Du ska betala 14 255kr varje månad" till vårt bankgiro.</p><p></p><p>Försökte få tag i min handläggare men inget svar, men är mest nyfiken hur det hela går till. Jag ska alltså betala den här summan tills ett beslut är taget? Och löneutmätningen blir "pausad?" </p><p></p><p>Är så jäkla nyfiken av mig.</p><p></p><p>En grej jag glömde nämna var att jag har en skatteskuld som ska vara betald i November på typ 1500kr, kan den ställa till det? Lär jag betala den asap?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kobalamin, post: 433447, member: 4607"] Tjo, fick ett trevligt samtal idag ifrån kronofogden gällande skuldsanering, besvarade några frågor sedan skulle dom höra av sig. En timme sedan fick jag på kivra att jag fått inledande. "Det här är ett beslut på vägen till en skuldsanering, vi ska nu utreda din ansökan m.m." Sen under står det "av beslutet nedan framgår om du ska börja betala redan nu eller inte" "Beslut : Kronofogdemyndigheten beslutar att inleda skuldsanering." Du ska betala 14 255kr varje månad" till vårt bankgiro. Försökte få tag i min handläggare men inget svar, men är mest nyfiken hur det hela går till. Jag ska alltså betala den här summan tills ett beslut är taget? Och löneutmätningen blir "pausad?" Är så jäkla nyfiken av mig. En grej jag glömde nämna var att jag har en skatteskuld som ska vara betald i November på typ 1500kr, kan den ställa till det? Lär jag betala den asap? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Inledande
Topp