- Meddelanden
- 3 733
- Mottagna reaktioner
- 2 654
- Poäng
- 1 737
Gå tillbaka till jobbet är inte ett alternativ? Delade dagar osv?Nej har två barn o en sambo med rätt hyfsat hög inkomst.. därav det.
Gå tillbaka till jobbet är inte ett alternativ? Delade dagar osv?Nej har två barn o en sambo med rätt hyfsat hög inkomst.. därav det.
Nej jag hade barnen runt mig och glömde att min inkomst hade blivit lägre precis.. hade ringt kmf i torsdags angående att ja fått lägre inkomst så de ändrade då min löneutmätning. Men när de ringde var jag distraherad svarade på alla frågor och tänkte inte på att mina föräldra penning dagar med högsta nivå var slut och att nu mina lägsta dagar gäller istället då de nyligen tagit slut.. men borde bara vara att ringa och säga som det är imorgon när de öppnar? Så ändrar dom det i ansökan bara? I med det endast är inledande kan ju inkomsten ändras tills dess att beslut fattas?Jag fick med inledande den 9/8 , men varför sa du inte den riktiga inkomsten vid samtalet ? Var du rädd för att inte få det då ?
Kan ju även säga att ja ringde redan i torsdag o sa detta de ser de ju med att jag har gjort.Jag fick med inledande den 9/8 , men varför sa du inte den riktiga inkomsten vid samtalet ? Var du rädd för att inte få det då ?
Förstår dig absolut , tror dom måste göra om första beslutet med !Nej jag hade barnen runt mig och glömde att min inkomst hade blivit lägre precis.. hade ringt kmf i torsdags angående att ja fått lägre inkomst så de ändrade då min löneutmätning. Men när de ringde var jag distraherad svarade på alla frågor och tänkte inte på att mina föräldra penning dagar med högsta nivå var slut och att nu mina lägsta dagar gäller istället då de nyligen tagit slut.. men borde bara vara att ringa och säga som det är imorgon när de öppnar? Så ändrar dom det i ansökan bara? I med det endast är inledande kan ju inkomsten ändras tills dess att beslut fattas?