Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Inledande skuldsanering till betalplan
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maki" data-source="post: 379583" data-attributes="member: 5589"><p>Det är inte så att jag går runt och lurar folk hela tiden. Jag har gjort fel nu och det kommer aldrig hända igen. Som du kanske ser så har jag varit aktiv och medlem här länge. Jag kunde göra det tidigare om jag var en sån... Alla gör något misstag i sitt liv och ingen är felfri... eller är du kanske det? Har du aldrig gjort fel i ditt liv? Jag försöker inte förminska det jag har gjort för det är fel. Jag försöker bara förklara att det som har hänt är något som jag ångrar och som inte är meningen. Jag är i period där det har hänt väldigt mycket i mitt liv och som har påverkat mig extremt dåligt. Det handlar inte bara om spel utan lite andra saker också. Men skit i det. Jag erkänt mitt fel och jag kommer se till att personen blir återbetald. Jag själv blev lurad för 3 år sedan för 40k som jag aldrig fick se igen. Men som sagt det är fel och jag är överens med personen. Så du behöver inte kasta stenar på mig... för jag är säker på att du inte heller är felfri... Jag är inte så dåligt människa som du kanske tror... hade jag varit det hade jag inte bryt mig och jag hade bara försvunnit härifrån.</p><p></p><p>Sen kan man diskutera den andra sidan. Nu menar jag inte bara den andra personen utan alla här som utnyttjar människor som har beroende eller har det tufft ekonomiskt. Eller kanske de som inte är så bra med pengar.</p><p>Är inte det att försatta andra i skuld? Få personen som mår dåligt beställa något som är värt 10k för 4k? Det är ju mycket värre än alla de dåliga SMS lån bolag som gör... Det är inte fel? Den personen som beställer något för 10k och får 4k har lån på de 10k och hen kommer då behöva att betala kanske 15k eller mer för det i slutändan. Finns vissa som säger att man hjälper den som akut behöver pengar.... NEJ, du hjälper inte personen. Personen kommer bara sitta mer i skiten.</p><p></p><p>Båda saker är fel. Men som sagt så ångrar jag mig. Personen och jag är överens så du behöver inte fortsätta kasta stenar på mig. Jag har lärt mig en läxa. När man mår extremt dåligt och samtidigt har beroende... Det kan göra saker med dig som du egentligen inte är. Jag har försökt ta livet av mig pga det här också...så det är inte så att jag mår så bra över det jag har gjort. Jag kanske också behövde något sånt här. För nu har jag också sökt hjälpt i vården och på andra håll.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maki, post: 379583, member: 5589"] Det är inte så att jag går runt och lurar folk hela tiden. Jag har gjort fel nu och det kommer aldrig hända igen. Som du kanske ser så har jag varit aktiv och medlem här länge. Jag kunde göra det tidigare om jag var en sån... Alla gör något misstag i sitt liv och ingen är felfri... eller är du kanske det? Har du aldrig gjort fel i ditt liv? Jag försöker inte förminska det jag har gjort för det är fel. Jag försöker bara förklara att det som har hänt är något som jag ångrar och som inte är meningen. Jag är i period där det har hänt väldigt mycket i mitt liv och som har påverkat mig extremt dåligt. Det handlar inte bara om spel utan lite andra saker också. Men skit i det. Jag erkänt mitt fel och jag kommer se till att personen blir återbetald. Jag själv blev lurad för 3 år sedan för 40k som jag aldrig fick se igen. Men som sagt det är fel och jag är överens med personen. Så du behöver inte kasta stenar på mig... för jag är säker på att du inte heller är felfri... Jag är inte så dåligt människa som du kanske tror... hade jag varit det hade jag inte bryt mig och jag hade bara försvunnit härifrån. Sen kan man diskutera den andra sidan. Nu menar jag inte bara den andra personen utan alla här som utnyttjar människor som har beroende eller har det tufft ekonomiskt. Eller kanske de som inte är så bra med pengar. Är inte det att försatta andra i skuld? Få personen som mår dåligt beställa något som är värt 10k för 4k? Det är ju mycket värre än alla de dåliga SMS lån bolag som gör... Det är inte fel? Den personen som beställer något för 10k och får 4k har lån på de 10k och hen kommer då behöva att betala kanske 15k eller mer för det i slutändan. Finns vissa som säger att man hjälper den som akut behöver pengar.... NEJ, du hjälper inte personen. Personen kommer bara sitta mer i skiten. Båda saker är fel. Men som sagt så ångrar jag mig. Personen och jag är överens så du behöver inte fortsätta kasta stenar på mig. Jag har lärt mig en läxa. När man mår extremt dåligt och samtidigt har beroende... Det kan göra saker med dig som du egentligen inte är. Jag har försökt ta livet av mig pga det här också...så det är inte så att jag mår så bra över det jag har gjort. Jag kanske också behövde något sånt här. För nu har jag också sökt hjälpt i vården och på andra håll. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Inledande skuldsanering till betalplan
Topp