16 Juni 2025 #1 L Lendos Aktiv medlem Poäng: 12 Blev medlem 24 Oktober 2022 Meddelanden 48 Mottagna reaktioner 5 Poäng 12 Några som fått inledande under maj månad som redan fått betalplan? Ska vi följa varandra? Jag fick inledande 12 maj. Väntar än
Några som fått inledande under maj månad som redan fått betalplan? Ska vi följa varandra? Jag fick inledande 12 maj. Väntar än
16 Juni 2025 #2 S Shasha Kunnig medlem Poäng: 317 Blev medlem 20 Oktober 2021 Meddelanden 234 Mottagna reaktioner 137 Poäng 317 Stod det inte i dit beslut om inledande hur mycket du ska betala sista vardagen i Juli? Märkligt.
16 Juni 2025 #3 L Lendos Aktiv medlem Poäng: 12 Blev medlem 24 Oktober 2022 Meddelanden 48 Mottagna reaktioner 5 Poäng 12 Shasha sa: Stod det inte i dit beslut om inledande hur mycket du ska betala sista vardagen i Juli? Märkligt. Klicka för att se resterande... man får en betalplan att godkänna. Och jo jag har fått den. 0kr. Inte det som var min fråga Pratar om nästa steg i att få skuldsanering
Shasha sa: Stod det inte i dit beslut om inledande hur mycket du ska betala sista vardagen i Juli? Märkligt. Klicka för att se resterande... man får en betalplan att godkänna. Och jo jag har fått den. 0kr. Inte det som var min fråga Pratar om nästa steg i att få skuldsanering