Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
dem har en rubrik ...bli skuldfri på intrium och lenddorff (stavningen).syns ju tydligt på deras hemsida att det står ...bli skuldfri kan de hjälpa till med det eller.....sen vad det menas med det ,,,det vet inte jag.därför frågar jag här om det nån somvet nått om det...
behövde deras namn för att veta vilka det är och kan nog säga dig att tyvärr är det inte vad du tror det är.
utan när du har ärenden hos tex intrium och du inte kan betala inkasso så söker du avb på räkningen.sedan kollar dom först med den du är skyldig om de går med på ditt förslag.jjag har hafft ärenden hos intrium och det så fina skrivet bli skuldfri.
nej det e inte att bli skuldfri.jag hadde smlån och det godtogs bara 1000 kr plus lite till, inte under.och har man då fler ärenden ja gissa vilken kostnad,detta är ett fult sätt av intrium att kalla det bli skuldfri.inge stora förhoppningar.
men logga in om du har fått brev från dom lägg in förslag på vad du kan betala i månaden se vad du får för svar.de kan godkänna det eller avslå och kommer då med ett eget förslag.för en del kanske 1000 är bättre för vissa men för mig med kass ekonomi var över 1000 spänn på flera ärenden för mycket.