Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkassobolag som återkallar ärenden från KFM

Hej,
Några av mina avbetalningsplaner hos inkassobolag kommer troligvis gå till Kronofogden väldigt, väldigt snart. Några av dessa kommer jag kunna betala med hjälp av lån från familj men inte alla. Det gäller Gothia, Intrum, Alektum och Payex. Har någon av dessa bolag återkallat ett ärende från Kronofogden (innan utslag) för er? Eller är dom svåra att ha att göra med?

Jag har fått ärenden återkallade fr Gothia, Lowell, Sileo, nån mer som jag inte kommer ihåg.
För att återkalla har de krävt en lite större summa än lägsta att betala enligt de avbetalningsplaner jag haft.

Alektum har jag inte haft själv men inte hört bra saker om dem! Intrum är jättehårda (om du inte har Intrum Invest).
Payex har jag haft några ggr och har fått bra hjälp (om man ringer i tid) dock inte haft ärende hos Kf fr dem.

Om du får lån för att betala inkasso, tänkt efter och gör upp en noggrann planering vilka skulder du ska betala först.
Mitt tips är att låta de minsta beloppen gå till Kf och sen förhala och köpa dig tid och betala dem innan utslag.

Är alla dina skulder på så stora belopp att du inte kommer betala när de går till Kf då blir det knepigare.

Jag har fått ärenden återkallade fr Gothia, Lowell, Sileo, nån mer som jag inte kommer ihåg.
För att återkalla har de krävt en lite större summa än lägsta att betala enligt de avbetalningsplaner jag haft.

Alektum har jag inte haft själv men inte hört bra saker om dem! Intrum är jättehårda (om du inte har Intrum Invest).
Payex har jag haft några ggr och har fått bra hjälp (om man ringer i tid) dock inte haft ärende hos Kf fr dem.

Om du får lån för att betala inkasso, tänkt efter och gör upp en noggrann planering vilka skulder du ska betala först.
Mitt tips är att låta de minsta beloppen gå till Kf och sen förhala och köpa dig tid och betala dem innan utslag.

Är alla dina skulder på så stora belopp att du inte kommer betala när de går till Kf då blir det knepigare.
Fick du inte återkallelse från Alpidus med?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp