Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkasso snabb finans, betala på 3 röda dagar eller KFM.

fick idag på julafton sms av snabbfinans, ditt ärende går nu till inkasso, betala inom 3 dagar eller så går ärendet till KFM.

vad säger inkasso seden? brukar det inte vara 8 dagar? Jag har inte en chans att betala eftersom det är massa röda dagar framför. Jag har avvaktat för jag vill kontakta deras inkasso och förhandla. men det verkar det inte finnas utrymme för. Jag kommer inte ens hinna motta någon faktura eftersom de inte delar ut post nu. Ocker företag!!!

fick idag på julafton sms av snabbfinans, ditt ärende går nu till inkasso, betala inom 3 dagar eller så går ärendet till KFM.

vad säger inkasso seden? brukar det inte vara 8 dagar? Jag har inte en chans att betala eftersom det är massa röda dagar framför. Jag har avvaktat för jag vill kontakta deras inkasso och förhandla. men det verkar det inte finnas utrymme för. Jag kommer inte ens hinna motta någon faktura eftersom de inte delar ut post nu. Ocker företag!!!

De hanterar ärendet själva. Bara skicka ett mejl.

Enligt vad jag läst på olika forum så har Snabbfinans eget inkasso men de vill ha betalt på en gång ger inga avbetalningsplaner. De kan ge uppskov max en vecka. Smslåneföretagen har ingen skyldighet att skicka betalningspåminnelse utan kan skicka till inkasso på en gång. Jag tror dock att det var ett automatiskt sms utskick du fick eftersom du passerat sista återbetalningsdag. Jag tror inte att de jobbar nu under julhelgen de har ju bara öppet vardagar så du kan nog vänta till torsdag. Betala så fort du kan men du kommer nog inte undan inkassokostnaderna men det är ju bättre än ett betalningsföreläggande i alla fall. Skicka e post, fyll i kontaktformuläret på hemsidan och ring dem på en gång k l8 på torsdag morgon så de ser att du vill få saken löst på en gång.

Brukar gå att bara betala in förlängningsavgiften så får man en månad på sig att skaffa pengar. Avbetalningar verkar omöjliga...

Vad jag vet så ger inte Snabbfinans möjlighet att förlänga sina lån var har du sett det Olle? Enligt hemsidan har de bara 30 dagars lån så jag tror inte det går att förlänga.

Hej Olle jag ber så mycket om ursäkt ser nu i låneordboken på Snabbfinans sida att det går att förlänga deras lån en gång så jag hoppas att de kanske tillåter det i efterskott

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp