- Meddelanden
- 891
- Mottagna reaktioner
- 551
- Poäng
- 577
Jag försöker nu benhårt reda ut oredan med alla jäkla sms-lån och hoppas en dag ha blitt kvitt dom alla (den dagen SKA jag kosta på mig dyrbar champagne, faktiskt
.
Jag kommer denna månad släppa vissa till inkasso, men jag undrar hur det fungerar när man ska betala tillbaka på 3 månader?
Tex har jag hos Ferratum, ska betala 3* 5280 :-
Vad händer om jag inte betalar den första räkningen? Är det bara den som går till inkasso då? Eller blir det hela beloppet som är på dryga 15600:-? Gissar att man får släppa månad för månad?
Och det är ynka 3 månaders avbetalning som gäller för Svea Inkasso?
Om jag tror rätt så kan jag få första uteblivna betalningen på 5280:- uppdelat på 3 månader? Och sen samma med nästa, och nästa?
Hm, help!
.Jag kommer denna månad släppa vissa till inkasso, men jag undrar hur det fungerar när man ska betala tillbaka på 3 månader?
Tex har jag hos Ferratum, ska betala 3* 5280 :-
Vad händer om jag inte betalar den första räkningen? Är det bara den som går till inkasso då? Eller blir det hela beloppet som är på dryga 15600:-? Gissar att man får släppa månad för månad?
Och det är ynka 3 månaders avbetalning som gäller för Svea Inkasso?
Om jag tror rätt så kan jag få första uteblivna betalningen på 5280:- uppdelat på 3 månader? Och sen samma med nästa, och nästa?
Hm, help!