Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Inkasso dra tillbaka från kf ?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elsin" data-source="post: 282305" data-attributes="member: 5190"><p>Ja, är jätte svårt! Varför fick du tvärstopp hos Lowell då? Jag vet inte alls hur allt funkar men min tanke är att de borde ändå kunna erbjuda någon summa för hur eller hur så får de ju sina pengar. Vet inte alls hur mycket de ”tjänar” på eller hur snabbt de får sin skuld betald via utmätning? Vad som tynger mest? Men som sagt jag har många små, att få bort dom så hade jag fått loss tre tusen kanske. Men samtidigt är jag osäker vilket håll jag ska börja och beta av. Tänker de på trettio och neråt för de sen kommer summor på 60, 90, 100 och de största är på 230 tusen. Sen är väl min tanke lite att jag iallafall betalar som man ska i några månader inte att man gör så de kommer varannan månad eller vad man ska säga. Desto mer som försvinner desto mer pengar får man ju över. Det är ju en chansning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elsin, post: 282305, member: 5190"] Ja, är jätte svårt! Varför fick du tvärstopp hos Lowell då? Jag vet inte alls hur allt funkar men min tanke är att de borde ändå kunna erbjuda någon summa för hur eller hur så får de ju sina pengar. Vet inte alls hur mycket de ”tjänar” på eller hur snabbt de får sin skuld betald via utmätning? Vad som tynger mest? Men som sagt jag har många små, att få bort dom så hade jag fått loss tre tusen kanske. Men samtidigt är jag osäker vilket håll jag ska börja och beta av. Tänker de på trettio och neråt för de sen kommer summor på 60, 90, 100 och de största är på 230 tusen. Sen är väl min tanke lite att jag iallafall betalar som man ska i några månader inte att man gör så de kommer varannan månad eller vad man ska säga. Desto mer som försvinner desto mer pengar får man ju över. Det är ju en chansning [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Inkasso dra tillbaka från kf ?
Topp