Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkasso Bank Norwegian

Ok, så du har skrivit och frågat? (Vilket kan ge missvisande information).

Hoppas det löser sig hur som helst, ledsen om jag gav dig helt fel info men inte helt säker på att jag gjorde det ändå eftersom du inte verkar ha betalt in/bort en månad och sett vad som hände?
Menar om du ändå är kört på att betala 4 månader kan du ju alltid försöka att betala bort en månad och se vad som händer.
Med det sagt…lycka till!
Du gav mig inte helt fel info utan det var vad du hade som erfarenhet men verkade inte fungera hos mig 😳

Du gav mig inte helt fel info utan det var vad du hade som erfarenhet men verkade inte fungera hos mig 😳
Fast det är ju fel info om det är så att det är olika regler för kreditkort/lån. Vilket det verkade som att det var, iallafall verkade det så på dig..

Nåväl, försök att betala in så mycket som du kan. Har du tur kan dom kanske se att du betalar som en gest av god betalningsvilja.
Kämpa.

Fast det är ju fel info om det är så att det är olika regler för kreditkort/lån. Vilket det verkade som att det var, iallafall verkade det så på dig..

Nåväl, försök att betala in så mycket som du kan. Har du tur kan dom kanske se att du betalar som en gest av god betalningsvilja.
Kämpa.
Fick svar av dem igår.
Kreditkortet 1 faktura ok
Lånet hela summan 😢

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp