Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inget bank id….

En jävla bedrägeribank är vad det är.

En jävla bedrägeribank är vad det är.

Det är inget nytt, vi alla vet att alla bankerna i Sverige är skurkar och involverade i penningtvätt åt kriminella. Sverige har tyvärr blivit en bevakning stat.. Den så kallade friheten som finns, vart är den? Ska jag behöva redovisa om jag ska swisha min fru för blöjor nu också..

Fel & bara stänga ner swish om det ska vara så misstänksamt att använda tjänsten. Snart börjar man bli så nojig att använda de själv så man skiter i det. Bara för att undvika problem, fast det inte är någon skum användning..

Det är inget nytt, vi alla vet att alla bankerna i Sverige är skurkar och involverade i penningtvätt åt kriminella. Sverige har tyvärr blivit en bevakning stat.. Den så kallade friheten som finns, vart är den? Ska jag behöva redovisa om jag ska swisha min fru för blöjor nu också..

Jag har också fått mitt konto avstängt - hos SEB för några år sedan - för att ha swishat min sambo. (Det var just dessa swishar)

Har jobbat varenda dag i mitt liv sedan jag var 18 år gammal.
Aldrig dömd eller misstänkt för någon brottslighet.
Har enda sedan jag var 18 tjänat ca 600.000 - 1.200.000 per år och då som anställd på några utav Sveriges största försäkringsbolag.
Aldrig swishat varken kriminella eller fått swishar utav dessa.

SEB stängde av mitt konto ändå.

Allt medan större kriminella fiskar gör vad fan dom vill och stöttar både terrorism och kriminella, detta är alltså ingen konspirationsteori eller foliehattspropaganda vi har banker i Sverige som just har blivit dömda för detta vilket jag länkade ovan.

Något statliga uppdrag granskning gjorde gedigen undersökning om.

Vidrigt är det.

@Terry_ ja det är så sjukt….
är det meningen att man måste ha allt kontant,litar inte en sekund på banken längre. Dom har ju allt makt,vad skulle vi göra om dom bestämde sig för att bara ta alla våra pengar,helt maktlösa…..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp