Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Imorgon är jag äntligen 5 år gjorda!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 434508" data-attributes="member: 3402"><p>Det du skulle kunna prova är att maila dina borgenärer som håller kvar skuldsaneringen.</p><p></p><p>Säg något i stil med:</p><p></p><p>Rubrik: Avslutad skuldsanering men skulderna ligger kvar</p><p></p><p>Hej Gothia,</p><p></p><p>Hoppas allt är väl!</p><p></p><p>Mitt Namn:</p><p>Mitt Personnummer:</p><p></p><p>Jag hade dialog med en handläggare på KFM för en vecka sen som bekräftat att skuldsaneringen är över och ingen överklagan har inkommit.</p><p> </p><p>Frågade varför skulderna ligger kvar och att handläggaren sa att det var märkligt, att skulderna skall försvinna efter avslutad skuldsanering (som är välskött).</p><p>Men att jag kan vänta en vecka för att se om skulderna förvunnit då det kan vara lite manuellt arbete, efter det så fick jag rekommendation att kontakta Er. Men nu efter en vecka så ser jag att dom ligger fortfarande kvar på inkasso.</p><p></p><p>Därför så frågar jag vänligt om ni kan ta bort dom, eftersom det känns lite obehagligt att skulderna fortfarande finns kvar efter avslutad skuldsanering, då jag inte vill att det blir några misstag.</p><p>Om ni vill så kan ni kontakta KFM för att verifiera uppgifterna.</p><p></p><p>Skulle ni kunna kolla på det och återkomma med en bekräftelse om att skulderna är borta.</p><p>Jag önskar även att göra en GDPR förfrågan om att ta bort alla det uppgifter som ni inte måste behålla enligt lag då jag verkligen vill känna att jag fått en nystart.</p><p></p><p>Jag ser fram emot återkoppling och önskar Er en trevlig helg</p><p></p><p>Med Vänlig Hälsning,</p><p>Namn Efternamn</p><p></p><p>Jag hade gjort något i den stilen för att prova påskynda processen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 434508, member: 3402"] Det du skulle kunna prova är att maila dina borgenärer som håller kvar skuldsaneringen. Säg något i stil med: Rubrik: Avslutad skuldsanering men skulderna ligger kvar Hej Gothia, Hoppas allt är väl! Mitt Namn: Mitt Personnummer: Jag hade dialog med en handläggare på KFM för en vecka sen som bekräftat att skuldsaneringen är över och ingen överklagan har inkommit. Frågade varför skulderna ligger kvar och att handläggaren sa att det var märkligt, att skulderna skall försvinna efter avslutad skuldsanering (som är välskött). Men att jag kan vänta en vecka för att se om skulderna förvunnit då det kan vara lite manuellt arbete, efter det så fick jag rekommendation att kontakta Er. Men nu efter en vecka så ser jag att dom ligger fortfarande kvar på inkasso. Därför så frågar jag vänligt om ni kan ta bort dom, eftersom det känns lite obehagligt att skulderna fortfarande finns kvar efter avslutad skuldsanering, då jag inte vill att det blir några misstag. Om ni vill så kan ni kontakta KFM för att verifiera uppgifterna. Skulle ni kunna kolla på det och återkomma med en bekräftelse om att skulderna är borta. Jag önskar även att göra en GDPR förfrågan om att ta bort alla det uppgifter som ni inte måste behålla enligt lag då jag verkligen vill känna att jag fått en nystart. Jag ser fram emot återkoppling och önskar Er en trevlig helg Med Vänlig Hälsning, Namn Efternamn Jag hade gjort något i den stilen för att prova påskynda processen. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Imorgon är jag äntligen 5 år gjorda!
Topp