Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano, vad händer om jag inte betalar

Hej!
Är det nån som har erfarenhet om kreditkort där Ikano är kreditgivare.
Vad händer om jag inte kan betala?

Jag har flera såna kort och skulle vilja få till nån form av avbetalning, är det möjligt?

Jag betalade en gång försent till dem, ca 10 dagar för sent. Jag hann då få en påminnelse där de talade om att om betalning ej inkom omedelbart kom de att sänka samtliga mina krediter hos Ikanobank. Jag har på Hemköp och Lindex.

Hej!
Är det nån som har erfarenhet om kreditkort där Ikano är kreditgivare.
Vad händer om jag inte kan betala?

Jag har flera såna kort och skulle vilja få till nån form av avbetalning, är det möjligt?
Ja det är möjligt att avbetala. Ring, dom är bra att ha att göra med

ikano är en av de bästa jag har hafft att göra med när det gäller problem med betalning.har också hafft kort där.så ring och förklara för dom.dom är trevliga och gör vad dom kan för att hjälpa.

Ni som lyckats få till en avbetalning, vilka belopp har ni fått? Som det är nu ska jag som lägst betala 1200-1500 för varje kort. Går det att få ner det till hälften?

det kommer jag tyvärr inte ihåg idag.utan du måste kontakta dom för det beror också på hur mycket du sökt på varje kort.alltså om du fått högst belopp osv.så det beror på hur lågt dom kan gå beroende på lånebeloppet.ringer du ikano och förklarar så vidarekopplar dom dig till deras krav avdelning.då kommer dom kolla upp dina kort och vilka belopp och avb du gör.och räknar ut vad du får betala.

inkasso

Hos deras inkasso fick jag bet som lägst 300/mån men det beror nog på
hur stor skulden är

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp