Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Idrott och spelmissbruk
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korax" data-source="post: 72238" data-attributes="member: 3888"><p>Fy fan vad man mår skit idag nån stands vill jag släppa min ekonomi till min bror och omyndigförklara mig själv han vet inget om minna problem.Min far vågar jag inte fråga för att jag vill undanhålla det för min man prestige samma med min mor dom skulle säkert hjälpa men . Men till vilket pris min stolthet kommer kosta. heller inte min man som jag har bostads lån med.Har varit tillsamands över 9 år. Har växt upp med att pengar får man slita för. Fick större summa slutlön från gammalt jobb sen spårade det ur. Har spelat i perioder men alldrig på denna nivå. Men börjar bli ohållbart va över 30. Och kört allt i botten. Senast förra månaden amorterade min man 250 000 på vårat gemensamma bolån som vi sparat under lång period.Fick arv på 300 000 som jag genast skickade över och amorterade då jag vet att jag inte kan hantera det. Han frågar mig om jag har tillräckligt med pengar då kag borde klara mig fint. Teoretiskt borde jag ha ca 7 000 i månaden att röra mig efter pension och fasta utgifter är klara men nej. Jag vet hur det låter hjälp. men ljuger för att jag skäms vi har det tufft som det är redan men inte på ekonomiska planet som han vet andra saker. Ju mer generös han är ju mer fuckar jag upp mitt liv. Men han har ingen aning om min privat ekonomi. Så lånar typ för att ge honom den måntliga amorteringen. Jag vet att den buffert vi har kvar skulle sätta oss på 0 igen men utan skuld. Hur kan jag vara så naiv. Nu är det svart. Är rädd att han kommer vilja skilljas om jag säger nått känner mig som en värdelös parasit. Han gör redan allt åt mig och lite där till han ser att jag mår dåligt men vet inte alla anledningar. Man har lust att låsa in sig på nått behandlings hem men rädd att räkningarna ska hittas. Inget förfallet än inga anmärkningar. Samt att man kronglar med sjukskrivningar jag jobbar men skulle få mer om jag sjukskrev mig helt och satte mig på daglig verksamhet. Tror onte jag har dom värsta typen av långivare med skuld till men ä väll bara en tids fråga. Några uppmuntrande ord tack.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korax, post: 72238, member: 3888"] Fy fan vad man mår skit idag nån stands vill jag släppa min ekonomi till min bror och omyndigförklara mig själv han vet inget om minna problem.Min far vågar jag inte fråga för att jag vill undanhålla det för min man prestige samma med min mor dom skulle säkert hjälpa men . Men till vilket pris min stolthet kommer kosta. heller inte min man som jag har bostads lån med.Har varit tillsamands över 9 år. Har växt upp med att pengar får man slita för. Fick större summa slutlön från gammalt jobb sen spårade det ur. Har spelat i perioder men alldrig på denna nivå. Men börjar bli ohållbart va över 30. Och kört allt i botten. Senast förra månaden amorterade min man 250 000 på vårat gemensamma bolån som vi sparat under lång period.Fick arv på 300 000 som jag genast skickade över och amorterade då jag vet att jag inte kan hantera det. Han frågar mig om jag har tillräckligt med pengar då kag borde klara mig fint. Teoretiskt borde jag ha ca 7 000 i månaden att röra mig efter pension och fasta utgifter är klara men nej. Jag vet hur det låter hjälp. men ljuger för att jag skäms vi har det tufft som det är redan men inte på ekonomiska planet som han vet andra saker. Ju mer generös han är ju mer fuckar jag upp mitt liv. Men han har ingen aning om min privat ekonomi. Så lånar typ för att ge honom den måntliga amorteringen. Jag vet att den buffert vi har kvar skulle sätta oss på 0 igen men utan skuld. Hur kan jag vara så naiv. Nu är det svart. Är rädd att han kommer vilja skilljas om jag säger nått känner mig som en värdelös parasit. Han gör redan allt åt mig och lite där till han ser att jag mår dåligt men vet inte alla anledningar. Man har lust att låsa in sig på nått behandlings hem men rädd att räkningarna ska hittas. Inget förfallet än inga anmärkningar. Samt att man kronglar med sjukskrivningar jag jobbar men skulle få mer om jag sjukskrev mig helt och satte mig på daglig verksamhet. Tror onte jag har dom värsta typen av långivare med skuld till men ä väll bara en tids fråga. Några uppmuntrande ord tack. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Idrott och spelmissbruk
Topp