Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ica lån, lösa lån. Hur funkar det?

Undrar hur funkar ica privat lån? Ansökte i tisdags 340 000 att lösa Remember lån som jag har nu med hög ränta hela 10,75 %
Fick beviljat från ica med 5,65 %
Jag fyllde i att jag vill lösa Remember lån,signerat att klart.Har ngn erfarenhet hur gör de? Hur långt tid tar det?

Undrar hur funkar ica privat lån? Ansökte i tisdags 340 000 att lösa Remember lån som jag har nu med hög ränta hela 10,75 %
Fick beviljat från ica med 5,65 %
Jag fyllde i att jag vill lösa Remember lån,signerat att klart.Har ngn erfarenhet hur gör de? Hur långt tid tar det?
Det tar 2-3 dagar sedan gör dem ett konto till dig hos Ica och dem betalar automatiskt lånet till dig därifrån.
Mkt smidiga

Det tar 2-3 dagar sedan gör dem ett konto till dig hos Ica och dem betalar automatiskt lånet till dig därifrån.
Mkt smidiga
Tack ! Menar du att de öppnar ett bankkonto och sätter pengar dit de betalar inte direkt till Remember? Skulle föredra att de betalade till de istället

Tack ! Menar du att de öppnar ett bankkonto och sätter pengar dit de betalar inte direkt till Remember? Skulle föredra att de betalade till de istället
Nä, du får pengarna till ditt Ica konto och sen får du föra över dem därifrån.

Problemet med ICA är väl snarare att det är ett helvete att bli av med dom, dvs om man önskar amortera extra.

Nä, du får pengarna till ditt Ica konto och sen får du föra över dem därifrån.
Nej dem gjorde överföringen till mig. Behövde inte.göra det själv, fick bara ett konto och där kunde jag se att dem hade betalat därifrån

Det verkar ju som att du har fått ett lösenkrav i och med att du fyllde i att dom skulle lösa lånet hos Remember, så jo då kommer dom att betala Remember och du slipper göra det själv.

Personligen avskyr jag ICA då det är ett helvete att extra amortera som en Terry sade tidigare.

Jag har inte hört ngt från de än…det står bara att lånet är signerad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp