Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Ica Banken tar över Forex kunder
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niclas" data-source="post: 239486" data-attributes="member: 4643"><p>jag har haft <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/35" target="_blank">Icabanken</a> i flera år och jag kan tyvärr bara instämma att de är riktigt krångliga. Deras tolkningar på penninglagen är till det helt extrema. Jag sänkte min återbetalningstid till det minsta för att slippa hålla på med dem men då höjer man ju sin fasta månadskostnad så det är inte optimalt. Men man betalar in pengar till sitt icakonto och sen dras pengarna därifrån så det går inte ens att föra över några hundralappar extra. Sen vill de ha dokument på vad pengarna kommit ifrån sen dokument där man ser pengarna på ditt konto och till de förs över till ICA. </p><p></p><p>Sen sköts allting med deras "säkra meddelanden i appen" att få svar på ett sådant kan ta 3-4 dagar och ska man då fråga och skicka dokument fram och tillbaka så kan det ta veckor. Dröjde 2 veckor för mig att extraamortera 75 000 kr. En summa majoriteten av banker nöjer sig med en muntlig fråga vad pengarna kom ifrån. </p><p></p><p>Vill du bara extraamortera med lönen så skickar du att du vill extraamortera och att det kommer ifrån din lön sen får du skicka en bild där man ser lönen komma till ditt konto och sen överföringen till ICA. Förhoppningsvis så räcker det att skicka en gång och sen vet de ungefär vad din lön är och vad du kan extraamortera. Men skulle inte förvåna mig om man får skicka in månad för månad. </p><p></p><p>Är man inte alls intresserad av att extraamortera eller lösa lån i förtid så är det en OK bank. Hyfsad app där man kan se lånet och fakturorna kommer på kivra. De sänkte även min ränta ifrån 6 till 4% när jag ville lägga över lånet till en annan bank. Men för mig är smidighet det jag söker i en bank och detta saknas totalt av ICAbanken. Har ingen större summa kvar på mitt lån men hade jag sökt ett nytt lån så hade jag inte tagit ICA utan kollat på andra alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niclas, post: 239486, member: 4643"] jag har haft [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/35"]Icabanken[/URL] i flera år och jag kan tyvärr bara instämma att de är riktigt krångliga. Deras tolkningar på penninglagen är till det helt extrema. Jag sänkte min återbetalningstid till det minsta för att slippa hålla på med dem men då höjer man ju sin fasta månadskostnad så det är inte optimalt. Men man betalar in pengar till sitt icakonto och sen dras pengarna därifrån så det går inte ens att föra över några hundralappar extra. Sen vill de ha dokument på vad pengarna kommit ifrån sen dokument där man ser pengarna på ditt konto och till de förs över till ICA. Sen sköts allting med deras "säkra meddelanden i appen" att få svar på ett sådant kan ta 3-4 dagar och ska man då fråga och skicka dokument fram och tillbaka så kan det ta veckor. Dröjde 2 veckor för mig att extraamortera 75 000 kr. En summa majoriteten av banker nöjer sig med en muntlig fråga vad pengarna kom ifrån. Vill du bara extraamortera med lönen så skickar du att du vill extraamortera och att det kommer ifrån din lön sen får du skicka en bild där man ser lönen komma till ditt konto och sen överföringen till ICA. Förhoppningsvis så räcker det att skicka en gång och sen vet de ungefär vad din lön är och vad du kan extraamortera. Men skulle inte förvåna mig om man får skicka in månad för månad. Är man inte alls intresserad av att extraamortera eller lösa lån i förtid så är det en OK bank. Hyfsad app där man kan se lånet och fakturorna kommer på kivra. De sänkte även min ränta ifrån 6 till 4% när jag ville lägga över lånet till en annan bank. Men för mig är smidighet det jag söker i en bank och detta saknas totalt av ICAbanken. Har ingen större summa kvar på mitt lån men hade jag sökt ett nytt lån så hade jag inte tagit ICA utan kollat på andra alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Ica Banken tar över Forex kunder
Topp