Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

I skiten igen

Precis när jag fått balans i tillvaron skiter det sig totalt. Bytte jobb vid månadsskiftet och var superstressad. Betalade räkningar och lite till. Räkningen till Csn hade fastnat i osignerade betalningar och gick aldrig iväg. Det var ett betalningskrav och gick till kfm direkt. Nu måste jag betala senast 24 oktober och det är en total omöjlighet. Jag har kämpat så överjävligt mycket för att få balans och betalat bort en hel del skulder och nu kommer detta. Jag orkar bara inte! Kan inte låna pengar från någon. Lite ensam i denna värld.

Precis när jag fått balans i tillvaron skiter det sig totalt. Bytte jobb vid månadsskiftet och var superstressad. Betalade räkningar och lite till. Räkningen till Csn hade fastnat i osignerade betalningar och gick aldrig iväg. Det var ett betalningskrav och gick till kfm direkt. Nu måste jag betala senast 24 oktober och det är en total omöjlighet. Jag har kämpat så överjävligt mycket för att få balans och betalat bort en hel del skulder och nu kommer detta. Jag orkar bara inte! Kan inte låna pengar från någon. Lite ensam i denna värld.

Inga dåliga avgifter som läggs på heller, var det ett betalkrav så hade du väl redan minst 500 kr i extraavgifter, och nu lägger kfm på 600 till..

450+450 plus kfms 600 om jag begriper rätt på csns sida

Stämmer. Dessutom så kan jag absolut inte få till ett samlingslån då jag fått anmärkning nu. Så fruktansvärt pissigt och absolut mitt fel men är inte mer än människa.

Usch va trist katten! Skickar lite Styrkekramar.

Tack snälla! I relation till annat i livet är detta inte hela världen men så fruktansvärt irriterande. Det ställer till det med bostadssituationen också. Är så arg på mig själv just nu. Och ledsen för att hela mitt liv varit fullt med hinder och prövningar.

Stämmer. Dessutom så kan jag absolut inte få till ett samlingslån då jag fått anmärkning nu. Så fruktansvärt pissigt och absolut mitt fel men är inte mer än människa.
Vet precis vad du går igenom, man är så stressad att man inte riktigt gör rationella val, till slut får man noll koll, allt bara snurrar. Hoppas det löser sej för dej. Styrkekramar!

Vet precis vad du går igenom, man är så stressad att man inte riktigt gör rationella val, till slut får man noll koll, allt bara snurrar. Hoppas det löser sej för dej. Styrkekramar!
Tack. Har inte sovit en sekund inatt. Så arg, ledsen och frustrerad. Det handlar om bara 3000kr men det är mycket man inget har.

Har läst hur mycket du har kämpat och fortfarande kämpar. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig.

Har läst hur mycket du har kämpat och fortfarande kämpar. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig.
Tack vad snällt. Jag har haft det stabilt i minst ett halvår och lyckades få ett samlingslån (även om det är dåliga villkor) så är därför extra arg att en sån här skitgrej ställer till det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp