Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hyreslägenhet med lån 2025 – chans att få bostad utan betalningsanmärkning?

Nepp.

En förvaltare med 30 000 lägenheter och en totalyta på ca 2 miljoner kvadratmeter så bör vara en utav giganterna i landet.
Aldrig blivit nekad boende för övrigt med varken skuldsanering nu eller betalningsanmärkningar tidigare.

Hade en etagevåning i Malmö mitt i city med 17 anmärkningar som kostade 12.000 för några år sedan (bör vara i dagens penningvärde 15-16K) och nu betalar jag för en 130 kvadratare över 17.000. Togs mig veterligen inte ens en upplysning på mig.

Sen råkade jag missa hyran dessutom förra året en månad när jag var utomlands några veckor hos samma förvaltare men dom hade inga synpunkter.

Grejen är dock den att varje gång jag har sökt lägenhet har jag skickat med senaste 3 lönespecifikationerna och jag intalar mig att det handlar om det, ser dom att man tjänar bra kanske dom skiter i resten. Ser dessutom att jag varit fast anställd i 20 år eller något inom försäkringsbranschen och sambon också nästan höginkomsttagare så kanske räcker.

Däremot tji fick jag vankas stambyte nu i 4 veckor så inget vatten och avlopp - med en bebis som kommer om några timmar :D Kaos!
Har skuldsanering fick lägenhet på 17K i hyra. Däremot bodde jag dock redan inom föreningen.
Frågade eftersom du benämner värden föreningen (min fetning).

Skulle stå förvaltaren :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp