Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyreshöjning!!!

Fyfan för dessa jäkla hyreshöjningar!
Usch! Får vanligtvis höjning på ca 200kr per år men detta året låg det på 350kr i höjning! Hur ska man ha råd att bo själv till slut?? Ligger i sängen och känner sån ångest över allt!

Mycket beror nog på att det mesta för hyresvärden ökat i kostnad också, el, värme, underhåll och drift..

Såg heimstaden vill öka ytterligare en gång iår redan efter man nu kommit överens om årets höjning.

Bostadsrätter står också får höjningar men mer dramatiska.

Rätt tragiskt för de som köpt bostäder före byggstarten och nu inte uppfyller kraven för lånen dom blev beviljade.

Mycket beror nog på att det mesta för hyresvärden ökat i kostnad också, el, värme, underhåll och drift..
Vad har det med frågeställningen att göra? TS undrar hur man ska ha råd med hyran i förlängningen, inte vilka skäl som hyresvärden påstår sig ha för höjningarna.

Allt blir dyrare numera hela tiden. Det enda som knappt höjs är våra inkomster :facejoy:

Såg heimstaden vill öka ytterligare en gång iår redan efter man nu kommit överens om årets höjning.

Bostadsrätter står också får höjningar men mer dramatiska.

Rätt tragiskt för de som köpt bostäder före byggstarten och nu inte uppfyller kraven för lånen dom blev beviljade.
Ja för bostadsrätter förhandlas inte, där klubbar styrelsen saken. En kollega sålde sin lägenhet nyligen efter att föreningen, ganska nybildad, fått behov att höja avgiften varannan månad med 3-10% per gång

Ja för bostadsrätter förhandlas inte, där klubbar styrelsen saken. En kollega sålde sin lägenhet nyligen efter att föreningen, ganska nybildad, fått behov att höja avgiften varannan månad med 3-10% per gång

Min BRF (gamla) höjde hyran 40% på ett bräde - en månad efter jag och köparna skrev kontrakt. Tråkigt för dom, blev tråkigt för mig också. Jurister kopplades in, det var hot om domstol osv....

Min BRF (gamla) höjde hyran 40% på ett bräde - en månad efter jag och köparna skrev kontrakt. Tråkigt för dom, blev tråkigt för mig också. Jurister kopplades in, det var hot om domstol osv....
Hur slutade det ?
Vad blev summan för höjningen ?

Minns inte nu vad det blev men över 1.000 i månaden under 2.000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp